فدراسیون جهانی تنیس روی میز دفترچه یادبود و گزارش مصوری از روز جهانی تنیس روی میز در سال 2015 منتشر کرد.

تصویر پررنگ ایران در در گزارش فدراسیون جهانی از روز جهانی پینگ پنگ به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، فدراسیون جهانی تنیس روی میز دفترچه یادبود و گزارش مصوری از روز جهانی تنیس روی میز در سال 2015 منتشر کرد که در این گزارش چند صفحه ای تصاویر روز جهانی تنیس روی میز در ایران با بیشترین حجم در میان تصاویر به ثبت رسیده از سایر کشورها خودنمایی می کند. در فروردین ماه سال 94 روز جهانی تنیس روی میز در سراسر ایران و هم زمان با پایتخت های کشورهای دیگر دنیا برگزار شد.
 
با برنامه ریزی هایی انجام شده از سوی فدراسیون ایران روز جهانی تنیس روی میز برگزاری با شکوه این رویداد تاریخی در ایران بازتاب گسترده ای در سایت فدراسیون جهانی پیدا کرد.
 
فدراسیون جهانی که بارها از ایران برای برگزاری باشکوه این رویداد عظیم تشکر و قدردانی کرده بود ، این بار در گزارش مصور خود با انتشار بیشترین عکس در آلبوم 12 صحفه ای نقشی متمایز و پررنگ به فدراسیون تنیس روی میز ایران داد که با کاری گسترده از سوی احمد سعادتمند و همکارانش در کمترین زمان ممکن کاری به یادماندنی در این روز داشت .
 
هر چند فدراسیون جهانی قبلا نیز طی مقاله ای تهران را پایتخت تنیس روی میز جهان اسلام نامید.و با نامه ای مکتوب از سعادتمند و فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران تشکر و تقدیر در خور تحسینی انجام داد . البته به جز فدراسیون جهانی ، کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا هم اقدامات ایران را در جشن روز جهانی پینگ پنگ را با ارسال نامه ای ستوده بود .
 
بعد از گذشت چند ماه از برگزاری موفق روز جهانی تنیس روی میز در ایران ، فدراسیون جهانی حالا در بروشوری که به عنوان یادبود این روز در سال 2015 منتشر کرده بیشترین عکس ها را به تصاویر ارسالی از ایران اختصاص داد و حتی از فدراسیون ایران خواستار فیلمی از این رویداد شد.
 
به هر طریق با اینکه این روز در سال جاری با محوریت شهر بوینس آیرس در آرژانتین برگزار شد. اما تنیس روی میز ایران نیز با 6 تصویر چاپ شده در این گزارش در صدر تمامی فدراسیون های تنیس روی میز جهان ایستاد و همچنان پس از گذشت چندین ماه از اجرای طرح نگاهها را به خود جلب کرده است .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار