مسئول اطلاع‌رسانی حزب دموکرات کردستان در موصل از کشته شدن ۳۳ تروریست داعشی در درگیری بر سر قدرت، پول و زن، در غرب و شرق این استان خبر داد.

33 کشته برای تصاحب زنان جهاد نکاحبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید مموزینی با بیان اینکه که تعدادی از عناصر مسلح داعش، روز گذشته در درگیری‌های مسلحانه میان یکدیگر یکی در تلعفر(واقع در۸۰ کیلومتری غرب موصل) و دیگری در منطقه الکرامه در شرق موصل، به هلاکت رسیدند، گفت: درگیری ها بر سر قدرت میان عناصر مسلح خارجی و محلی صورت گرفت،

وی افزود: تسلط بر پول، تقسیم زنان برای جهاد نکاح و عقب‌نشینی در برابر نیروهای پیشمرگه علل دیگر درگیری میان عناصر داعش با یکدیگر بود.

از سوی دیگر، "گروهان های جهاد” یکی از گروه‌های نیروهای بسیج مردمی عراق امروز سه شنبه از مقابله با حمله داعش در شمال شهر فلوجه و به هلاکت رساندن بیش از ۴۰ نفر از عناصر این گروه تروریستی خبر داد.

به گفته "گروهان های جهاد”، نیروهای آن‌ها حمله شدید داعشی ها به منطقه الشیحه در شمال فلوجه را خنثی کردند. این نیروها بیش از ۴۰ داعشی را کشته و ۳ زره‌پوش را به کمک جنگنده‌های ارتش منهدم کردند.

گفتنی است؛ فرماندهی عملیات مشترک در ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۵ با اعلام آغاز عملیات آزادسازی استان الانبار از دست گروه تروریستی داعش، تاکید کرد که نیروهای امنیتی در حال حاضر درگیر جنگ‌های آزادسازی هستند و به سمت اهداف از پیش تعیین‌شده در استان پیشروی می‌کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
اینا با این کارهاشون روی عرب های جاهلیت سفید کردن... از انسان بودنم پشیمون میشم...این هم قوانین احمقانه ای هست که این ها وضع میکنن...
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۸:۱۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
این وحشی ها از یک طرف قوانین داعشی بر پوشش زنان صادر میکنن از طرفی سر جهاد نکاحی خود هم دیگر را تکه تکه میکنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قوانین حاکم بین گرگها؟؟؟؟؟؟خخخخخ