گروهک تروريستی داعش برای اعضای‌ خود كارت‌های بهداشت و سلامتی صادر كرده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،بنا‌بر‌اعلام محمد السبعاوی از اعضای مجلس اعیان موصل،با توجه به روند رو به گسترش بیماری ایدز در میان تروریست‌های داعش تاکنون بیش از 200 مبتلا به ایدز از ملیت‌های مختلف برای درمان به بیمارستان‌های موصل مراجعه کرده‌اند.این خبری بود که کمتر از چند ساعت در تمامی خبرگزاری ها منتشر شد و این مسئله باعث شد تا داعش  وزارت بهداشت و دانشکده پزشکی خود را تاسیس کند.

اما گمان می رود که هدف داعش از تاسیس شبکه بهداشتی، کنترل بیماری ایدز در بین افراد خود باشد. عكسی كه پس از به هلاكت رسيدن يک تروريست داعشی به نام ابوشامل الشيشانی به دست آمده نشان می‌دهد داعش برای اعضای‌ خود كارت‌های بهداشت و سلامتی صادر كرده است.

اين اقدام داعش تنها چند روز پس از تاسيس دانشكده پزشكی اين گروهك در الرقه انجام می‌شود كه قرار است به دانشجويان خود ظرف كمتر از ۳ سال مدرک دكترای پزشكی بدهد تا در جبهه های نبرد به مداوای افراد خود بپردازند.





در اين كارت‌ها علاوه بر مشخصات خونی افراد، نوع بيماری ‌های احتمالی نيز درج شده است. به طور مثال در یکی از این کارت های سلامت، گروه خونی تروريست چچنی مذكور -A درج شده و اعلام شده كه وی به هيچ دارویی حساسيت ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیریوسف
۱۸:۱۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
الحمد الله ان شاالله همه شان به درک واصل شون