شهردار منطقه 22 گفت: اولین بخش دیالیز شمال غرب پایتخت، 3 مرداد ماه به بهره‌برداری می رسد.

اولین بخش دیالیز شمال غرب پایتخت راه‌اندازی می‌شودقاسم مولایی شهردار منطقه 22 در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: این بخش در مرحله اول با بهره‌گیری از 15 دستگاه دیالیز راه‌اندازی شده و در مراحل بعدی تا 25 دستگاه افزایش خواهد یافت.

وی افزود: شهرداری تهران با هدف کمک به شهروندان تهرانی و همکاری با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی علاقمند ورود به این حوزه و کمک به بیماران است.

مولایی تصریح کرد: براساس اطلاعات منتشر شده، حدود 27 هزار بیمار دیالیزی در کشور وجود دارد که هر یک ماهیانه 13 بار باید مورد دیالیز قرار بگیرند و هزینه‌های آنها نیز توسط بیمه‌های مختلف پرداخت می‌شود.

به گفته وی با بهره‌برداری از این بخش درمانی، گام دیگری به سوی تکمیل سرانه‌های درمانی بر می‌دارد و با توجه به پیش‌بینی مراکز تخصصی و فوق تخصصی درمانی در این محدوده از تهران که تعدادی از آنها نیز در حال طی مراحل احداث اند و به پردیس بزرگ درمانی پایتخت نیز تبدیل می شود.

شهردار منطقه 22 در پایان گفت: گفتنی است بخش دیالیز شمال غرب تهران با همکاری شرکت شهر سالم و بخش خصوصی با هدف بالا بردن سطح کیفی دیالیز در شهر تهران و با بهره‌گیری از بهترین‌ تجهیزات پزشکی در منطقه 22 راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار