در منطقه 22 صورت گرفت:

پایان طرح تفکیک پسماند

شهردار منطقه 22 گفت: کارکنان شهرداری منطقه 22 به کمپین آسمان آبی و زمین پاک پیوستند.

پایان طرح تفکیک پسماندقاسم مولایی شهردار منطقه 22 در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با اطلاع رسانی‌های انجام شده از 10 روز قبل توزیع کیسه‌های پسماند میان کارکنان شهرداری منطقه شامل حوزه‌ها، نواحی‌ و ادارات، انجام شد و تمامی کارکنان علاقه مند به شرکت در طرح تفکیک پسماند در تاریخ 7 مرداد ماه، پسماندهایی که از منزل و محل کارشان جمع آوری کرده‌اند، می توانندبه صورت تفکیک شده و مجزا به شهرداری منطقه تحویل دهند.

وی در ادامه با اشاره به مراسم اختتامیه این برنامه افزود: بحث پسماند و ترویج فرهنگ تفکیک آن از مبداء یکی از مهمترین موضوعاتی است که شهرداری تهران در سال اخیر دنبال می‌کند و شهرداری منطقه 22 نیز همپای دیگر مناطق تهران در این زمینه گام‌های جدی برداشته است.

مولایی تصریح کرد: طی مدت زمان اجرای این طرح میان کارکنان شهرداری منطقه 22، استقبال خوبی از آن به عمل آمد و این موضوع نشان می‌دهد که کارکنان شهرداری با توجه به تاکیدات قالیباف شهردار تهران، در این بحث وارد شده و با جدیت نیز برای فراگیر کردن آن میان شهروندان فعالیت خواهند کرد و این منطقه آغاز و امیدواری است برای منطقه 22 تا تمامی شهروندان و ساکنانش هم موضوع تفکیک از مبدأ پسماند را جدی بگیرند.

وی بیان کرد: با اجرای این برنامه در شهرداری منطقه، به خودمان یاد آوری کردیم که لازم است برای اشاعه و فرهنگ سازی بحث تفکیک پسماند از مبداء از خودمان شروع کنیم و به عنوان متولیان امر، به اهمیت و لزوم اجرای این طرح باور داشته باشیم تا بتوانیم در راستای انتقال و تعمیم آن میان شهروندان بهتر عمل کنیم.

شهردار منطقه 22 تاکید کرد: در این برنامه انبوهی از پسماندهایی که کارکنان شهرداری منطقه به صورت تفکیک شده برای تحویل با خود آورده بودند، جمع آوری شد و شرکت کنندگان در طرح، کارت قرعه کشی دریافت کردند تا برنده جوایز تعیین شده برای این برنامه خلاقانه و ابتکاری باشند.

گفتنی است ؛حضور و اجرای نمایش توسط "مردان سفید" نیز در این برنامه جذابیتی دیگر به این اقدام جالب شهرداری منطقه 22 بخشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار