با عرضه کنندگان محصولات دامی به صورت فله و خام برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر درکارگروه تنظیم بازار قائم شهر گفت: فضای آرامی در بازار در ماه مبارک رمضان برای اقلام پرمصرف بوده و نیازی برای توزیع مواد غذایی مانند شکر، روغن، مرغ و گوشت قرمز در بازار وجود نداشته است.

فرهادی با بیان اینکه با همکاری اداره صنعت معدن و تجارت، 5 فروشگاه بزرگ نسبت به فروش فوق العاده با تخفیف 5 تا 15 درصد زیر قیمت مصرف کننده با نصب بنر برای اجرای طرح ضیافت اقدام کردند افزود: در ماست بندی ها عرضه محصول فله طبق مقررات اداره دامپزشکی ممنوع است و با عرضه کنندگان محصولات دامی به صورت فله ای و خام در این مکان ها برخورد قانونی خواهد شد.

معاون فرماندار شهرستان قائم شهر در ادامه با اشاره به اینکه بهداشت و سلامت جامعه بسیار پر اهمیت است گفت: با سوپرمارکت هایی که در قالب ماست بندی نسبت به عرضه محصولات خام و فله ای اقدام می کنند برخورد قانونی صورت گیرد.

پویا مهر افزود: صنف سم فروشی ها تا زمانیکه مجوز فنی از سوی جهاد کشاورزی صادر نشود حق صدور مجوز کسب را ندارد و باید برای دریافت مجوز از سوی مسوول فنی به جهاد کشاورزی معرفی شوند.

رحمانی ، مدیر عامل شرکت تعاونی کشاورزی مرغداران شهرستان قائم شهر در خصوص روند تولید مرغ و برون رفت وضعیت فعلی مرغداری ها گفت: کنترل عرضه مرغ اجداد با توجه به میزان کمتر پراکندگی و برنامه زمانبندی برای جوجه ریزی مزارع مرغ گوشتی مد نظر است.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.