رقابتهای تكواندوی آزاد كره جنوبی از صبح امروز با پيكار تکواندوکاران وزن 87+ كيلوگرم آغاز و مبارزات نماينده ايران در حال برگزاري است که پرونده مرتضی شیری با دو پیروزی و یک باخت بسته شد..

شیری، تسلیم قهرمان جهان شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین روز از تورنمنت آزاد كره‌جنوبي (G2)، از صبح امروز (پنجشنبه) با رقابتهاي تكواندوكاران وزن 87+ كيلوگرم مردان در حال برگزاری است که مرتضی شیری تنها نماینده ایران در این روز با دو پیروزی و یک باخت از گردونه رقابت ها کنار رفت.

تکواندوکار سنگین وزن کشورمان در این رقابتها، پس از اینکه اولین نماینده کره جنوبی در شیاپ چانگ حاضر نشد، در دومین گام با نتیجه 14 بر یک از سد دیگر نماینده کشور میزبان گذشت اما در مرحله یک چهارم در یک رقابت پایاپای و بسیار نزدیک، نتیجه را 9 بر 8 به "دیمیتری شوکین" قهرمان جهان در سال 2015 و نفر چهارم رنکینگ المپیک، واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

تیم ملی تکواندوی کشورمان روز گذشته و در نخستین روز این رقابتها در وزن 54- کیلوگرم توسط آرمین هادی پور طلایی شد و در وزن 87- کیلوگرم، امید عمیدی مدال نقره گرفت.

اين دوره از مسابقات که از روز گذشته (چهارشنبه) در شهر "چونچئون" كره جنوبي آغاز شده است به مدت 6 روز ادامه خواهد داشت و تيم ملي تكواندوي كشورمان با 11 هوگوپوش و با هدايت بيژن مقانلو (سرمربي) و مهدي بي باك و مهرداد يوسفي (مربيان) رو در روي رقبايش قرار مي گيرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار