معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت:سلامت نیروهای مسلح مدیون مقام معظم رهبری است چرا که رهبر کبیر انقلاب در راس امور ونظارت برآن قرار دارند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت السلام والمسلمین محمد مصدق در مراسم تودیع ومعارفه دادستان نظامی استان همدان با اشاره به اینکه در تمام دنیا دادگاه های نظامی بعنوان دادگاه های خاص معرفی شدند گفت:دادسراهای معمولی برای اقشار مردم است ودادگاه های نظامی از شرایط ویژه ای برخوردار هستند و این موضوع نشان دهنده حساسیت این موضوع است.

وی افزود:رسیدگی در دادگاه های نظامی از شرایط و موقعیت حساسی برخوردار است و باید با ظرافت خاص به آن توجه ورسیدگی شود.

وی ادامه داد:فعالیت قضات در خصوص رسیدگی به پرونده ها و صدور رای سخت تر واز حساسیت بالاتری برخوردار است چرا که مخاطبان در این دادگاه افراد نظامی هستند .

معاون قضایی وحقوقی سازمان قضایی کشور خاطر نشان کرد:هدف رسیدگی به پرونده هایی که در این زمینه است باید با رعایت حفظ اقتدار نیروهای مسلح باشد.

وی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح را از وظایف ذاتی دانست وتصریح کرد:از سال 76 تاکنون این موضوع بشکل جدی و با برنامه ریزی های دقیق و جدی توسط فرماندهان نیروی انتظامی پیگیری شده است.

 حجت السلام والمسلمین مصدق گفت:سلامت نیروهای مسلح مدیون مقام معظم رهبری است چرا که رهبر کبیر انقلاب در راس امور ونظارت برآن قرار دارند.

وی اظهارداشت:دادگاه نظامی براساس قانون اساسی دارای ارزش و اعتبار ویژه ای است وفعالیت مدیران سازمان قضایی در سراسر کشور همواره با همدلی ومدیریت جهادی همراه بوده است .

وی گفت: افتخار میکنیم سازمان قضایی کشور جمهوری اسلامی جز سالم ترین نیروهای مسلح در دنیا است.

وی در پایان افزود: سازمان قضایی استان همدان نسبت به سایر استانهای دیگر کشور از عملکرد خوبی برخوردار بوده است ومیتوان استان همدان را در این باره موفق معرفی کرد.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.