جشن بزرگ هندبال با حضور مسئولان جامعه ورزش و هندبال کشور در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان جشن بزرگ هندبال با حضور گودرزی وزیر ورزش و جوانان ،شفیق دبیر کل کنفدراسیون هندبال آسیا ،شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ،طالب مسئول هماهنگی فدراسیون هندبال آسیا و دیگر مسئولان جامعه ورزش و هندبال کشور در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

لیگ هندبال قرعه کشی شد

گروه‌بندی به شرح زیر است:
 
گروه الف: ثامن الحجج سبزوار، فولاد سپاهان، مس کرمان، نفت و گاز گچ سارارن، سنگ و آهن گوهرزمین، ب آ شیراز تیم هفتم قطعی نشده است
 
گروه ب: منیزیم فردوس، ثامن الحجج مشهد، شهرداری تبریز، هپکو اراک، سنگ آهن بافق یزد، شهرداری کاشان، نیروزی زمینی ارتش
 
هشت تیم برتر سال آینده در لیگ ستارگان خواهند بود و مسابقات از 10 شهریور آغاز می‌شود.

اسامی بهترین ورزشکاران، مربیان، داوران، باشگاه‌ها و هیأت‌ها را در سال 93 در بخش مردان و بانوان نیز به شرح زیر اعلام شد:
بانوان:
 
1- نجمه مرادی بانوی سال هندبال، باشگاه ثامن‌الحجج سبزوار
 
2- انیس چهاردانگه پدیده سال هندبال، هیأت هندبال کرمان
 
3- مینا صالحی بازیکن اخلاق، باشگاه ذوب‌آهن
 
4- نشمین شافعیان مربی برتر، شهرداری سنندج
 
5- شیدا ذوفن ناظر برتر از اصفهان
 
6- فرناز مظاهری داور برتر از اصفهان
 
7- مطهره نجد سمیعی داور برتر از تهران
 
ثامن‌الحجج سبزوار، شهرداری سنندج، تأسیسات دریایی، باشگاه‌های برتر
 
مردان:
 
1- سجاد استکی مرد سال هندبال، ثامن‌الحجج سبزوار
 
2- پویا نوروزی پدیده سال هندبال، منیزیم فردوس
 
3- مهدی موسوی بازیکن اخلاق، هپکو اراک
 
4- ابوالقاسم شعبانپور مربی برتر منیزیم فردوس
 
5- اصغر سهمی ناظر برتر، مشهد
 
6- مصطفی باباملکی داور برتر، کرمانشاه
 
7- اردشیر مستأجران داور برتر، اصفهان
 
هیأت هندبال فردوس، میزبان برتر، نفت و گاز گچساران تیم پدیده لیگ، رسول دهقان بازیکن برتر ساحلی، اصفهان، ثامن‌الحجج، منیزیم، فولاد سپاهان، برترین باشگاه‌های لیگ، هیأت هندبال اصفهان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی، برترین هیأت‌ها
 
گودرزی وزیر ورزش و جوانان طی این مراسم گفت:صمن قدردانی از زحمات مسئولان در حوزه ورزش کشور وکسانی که با قلم خود ورزش را حمایت می کنند .وی از رییس فدراسیون هندبال تشکر کرد و درادمه گفت: همدلی ،همزبانی ، انسجام و وحدت در خانواده بزرگ هندبال پدیده ای بدیهی است.با این اتفاق بزرگ در جهت توسعه، تعالی وترقی این رفتار پسندیده هندبال باید سرمشق و الگو سایر رشته ها ورزشی قرار گیرند.
 
خوشبختانه حرکت رشته های تیمی ما رو به رشد است ، هندبال نیز در این گروه به علت شرایط ، در حال تکمیل و توسعه است.در سالهای اخیر رشد خوبی داشته و این مهم در سایه همدلی و تلاش مدیران ،برنامه ریزان، مربیان و ورزشکاران صورت می گیرد.

وی از حامیان مالی هندبال تشکر کرد و در ادامه تصریح کرد:  در وضعیت اقتصادی مالی خوبی قرار نداشتیم .تحریم ها تشدید شده و روز به روز سخت تر می شد اما با حرکت موفقیت آمیز دولت و کارهای خوب و جسورانه تحریم ها پس از این کاهش می یابد و وا ز نظر اقتصادی رو به بهبود می رویم .
 
به تیم های ملی و پایه هندبال تبریک می گویم. در قطر زحمت وتلاش بازیکنان را از نزدیک دیدم.توان زیادی جهت تقدیر نداریم.اما امیدوارم با بهبود وضعیت اقتصادی این امر را درست کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه افزود: در توسعه زیر ساخت و در بخش خصوصی و ارتباط با ورزش به حمایت مردم نیاز داریم.  امیدواریم خیرین و حامیان مالی برای کمک به پیشرفت ورزش  حمایت کند.
 
وی درباره عملکرد یونیورسیاد ایران نیز گفت: بخش یونیورسیاد را در اولویت قرار دادیم،از فدراسیون‌ها در خواست پشتیبانی داشتیم.
 
با ارقام اعتباری بسیار خوب، اردوهای مختلف کمک شایانی به نسبت سال‌های گذشته به کاروان  یونیورسیاد شد.
 
با توجه به پشتیبانی کمک‌های معنوی، مادی، وزارت علوم و داشتن کادر خوب و توانمند هماهنگ شدن کلیه امور به نتایج خوب دست  یافتیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار