دبیر و مسئول امور هماهنگی کنفدراسیون هندبال آسیا با حضو در ایران، نظر مثبت خود را نسبت به میزبانی ایران در رقابت‌های قهرمانی هندبال آسیا اعلام کردند.

فرامرز می آبادی دبیر فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ وتور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به درخواست ایران جهت میزبانی مسابقات قهرمانی هندبال آسیا ، محمد شفیق دبیر کل فدراسیون آسیا و همچنین محمد طالب مسئول امور هماهنگی آسیا به منظور بازدید امکانات ورزشی به ایران آمدند.  

وی در ادامه گفت: طی این سفر از سالن‌های استادیوم آزادی ، فدراسیون هندبال به عنوان سالن دوم مسابقات ،کرمان موتور ، هتل های مختلف جهت اسکان و مکانهای تمرین تیم ها بازدید کردند.

دبیر فدراسیون درباره بازدید مسئولان آسیا از امکانات میزبانی اظهار کرد: پس از بازدید نظر مساعد و مثبتی نسبت به میزبانی داشته و کلیه امکانات را مناسب دیدند.، درمجموع نظر قطعی و تصمیم نهایی توسط شورای اجرایی فدراسیون هندبال آسیا اعلام خواهد شد.  

می آبادی افزود:درخواست میزبانی این دوره مسابقات از سوی ایران، بحرین و امارات اعلام شده که پس از بازدید از امارات تا یک ماه آیند ه کشور میزبان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار