دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورساری تبریز گفت: حضور نفرات با کیفیت در این تیم تراکتور را به اصلی ترین مدعی قهرمانی تبدیل می‌کند.

محمدرضا اخباری درگفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: حضور بازیکنان سرباز با کیفیت، خارجی‌های آماده در کنار شاخص نفرات فصل گذشته در ترکیب تراکتورسازی سبب شده این تیم با هدایت تونی اولیورا به اصلی‌ترین مدعی فتح عنوان قهرمانی لیگ برتر پانزدهم تبدیل شود.
 
وی در خصوص اردوهای آماده سازی تراکتور بیان کرد: بعد از لغو اردوی، ترکیه تمرینات خود را در تهران پی‌گیری می‌کنیم حتی در روزهایی که بازی دوستانه داریم تمریناتمان را در 2 نوبت صبح و عصر ادامه می‌دهیم تا آمادگی لازم را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر به دست آوریم.
 
اخباری در رابطه با دیدار تدارکاتی تراکتور و سایپا عنوان کرد: از آنجا که 2 تیم در کوران آماده سازی هستند و بازی سطح کیفی بالایی نداشت ولی حتم بدانید تراکتور و سایپا با این نفرات با انگیزه و سطح فنی مطلوب مدعیان لیگ برتر خواهند شد.   
 
وی در ارتباط با دلیل جدایی ناگهانی‌اش از سایپا توضیح داد: برای پیشرفت فنی و تبدیل شدن به یکی از دروازه‌بان لیست 23 نفر تیم ملی صلاح دیدم ترک تحصیل کرده و با حضور در تراکتورسازی علاوه بر رسیدن به این اهداف خدمت سربازی را نیز پشت سر بگذارم.
 
دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور سازی در خصوص کارکردن زیر نظر اولیویرا گفت: این مربی بسیار با هوش و کار بلد است تمام بازیکنانی که با وی کارکرده‌اند سطح فنی وی و پسرش را تایید کرده و شاگردی او را برای خود افتخار می‌دانند.
 
دروازه‌بان تیم فوتبال المپیک کشورمان در خصوص این تیم بیان کرد: تیم ملی المپیک سال حساس و مهمی را پیش رو دارد امیدوارم مسئولان فدراسیون و کادر فنی به گونه‌ای تیم را آماده کنند که شانس بالایی برای گرفتن سهمیه المیپک ریو داشته و به  حسرت چندین ساله نرسیدن به المپیک پایان دهیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۲۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
درسته که اهمیتی واسم نداره ولی بازم سرشو می برن.
آخرین اخبار