اصفهان؛

ديدار مسئولان شهرستان نجف آباد با استاندار اصفهان

به دنبال سفر های استاندار اصفهان به شهرستان نجف آباد، مسئولین این شهرستان برای قدردانی و بیانپاره ای از مشكلات نجف آباد با رسول زرگرپور دیدار و گفتگو نمودند.

ديدار مسئولان شهرستان نجف آباد با استاندار اصفهانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، رسول زرگرپور در دیدار نماینده ی مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر نجف آباد با ایشان به تخصیص های بودجه ی این شهرستان اشاره كرد وگفت: از صد درصد اعتبارات كشور 80 درصد ملی و 20 درصد استانی است و تلاش خواهیم كرد كه با عنایت به موقعیت و جایگاه ویژه این شهرستان از اعتباراتاستانی بودجه شهرستان نجف آباد در سال آینده افزایش یابد. 

رسول زرگرپور با بیان اینكه در ضریب استان برای سال آینده تجدید نظر خواهد شد، اظهارداشت: در سال جاری نیز از محل تخصیص و اعتبارات كنترل هایی صورت خواهد گرفت تا بخشی از این ضرایب جبران شود. 

استاندار اصفهان در ادامه ضمن حمایت از انعقاد خواهر خواندگی شهر نجف آباد و نجف اشرف، افزود: در این خصوص موافقت وزیر كشور و وزیر امور خارجه لازم است و باید روال و دستورالعمل های قانونی آن طی شود و مدیریت استان نیز آماده ی پیگیری این موضوع است. 

زرگرپور با بیان اینكه خواهرخواندگی بستر افزایش مراودات فرهنگی و مدنی را فراهم می كند، تصریح كرد: خواهرخواندگی تنها افزایش مبادلات اقتصادی و حاكمیتی نیست و باید مراودات فرهنگی و ارتباط 2 نهاد شهرداری تقویت شود.

مدیر ارشد استان به لزوم احداث متروی این شهرستان اشاره كرد و افزود: اعتقاد داریم كه این طرح باید پیشرفت داشته باشد چرا كه احداث مترو به نفع نجف آباد و شهرستان های اطراف خواهد بود و در این راستا مدیران باید مطالعات خود را به جلسات قطار شهری استان ارائه نمایند. 

استاندار اصفهان با تاكید بر اینكه طرح جامع نجف آباد باید هرچه سریعتر تهیه و به تصویب برسد، گفت: با تصویب و اجرای طرح جامع و تفضیلی شهراصفهان بسیار از مشكلات شهری حل و جلوی بسیاری از سودجویی ها گرفته شد.

نماینده ی مجلس شورای اسلامی در شهرستان نجف آباد نیز با اشاره به ظرفیت های خوب شهرستان ویژه ی نجف آباد، خواستار عنایت بیشتر استانداری در افزایش بودجه ی این شهرستان شد.

فرماندار نجف آباد نیز با بیان اینكه سفر های استاندار اصفهان به این شهرستان بیانگر عنایت ویژه ی ایشان است، گفت: شهرستان نجف آباد در اكثر شاخص های استان دارای رتبه های دوم و سوم است ولی در اختصاص بودجه در ردیف هشتم قرار گرفته است كه استدعا دارد توجه بیشتری به این موضوع مبذول گردد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: دیدار ، استاندار ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.