کرمان؛

اصناف نقشي پر رنگي در امنيت رواني جامعه دارند

جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان کرمان گفت: يكي از پايه هاي اصلي ايجاد احساس امنيت صنوف و اتحاديه هاي صنفي هستند.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس، سرهنگ "ماشاالله کشاورزي" از بازار بزرگ شهر كرمان بازديد كرد و در جمع کسبه و بازاريان گفت: باتوجه به حساسيت شغل شما ، بايستي همكاري و تعامل بسيار نزديك و صميمانه با پليس داشته باشيد و به توصيه هاي كارشناسان انتظامي در راستاي پيشگيري ازسرقت توجه كنيد.

جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان کرمان اقدامات پيشگيرانه را بسيار مهم دانست و گفت: شما مي‌توانيد با شناسايي افراد مجرم و مشكوك پليس را در كشف بسياري از جرائم و دستگيري سارقان كمك كنيد.

وي گفت: بعضي از فعاليت ‌ها و اقدامات پليس و اصناف مكمل يكديگرند، بنابراين با تعامل بيشتر و قانونمند مي‌توان بر بسياري از مشكلات و معضلات فائق آمد و جلوي خيلي از جرائم و تخلفات را گرفت.

كشاورز در ادامه افزود: اگر اقدامات پيشگيرانه و بازدارنده وجود داشته باشد و بازاريان به حفاظت فيزيكي به ويژه به دوربين مداربسته مجهز باشند ضمن دستگيري سارقان و كشف بسياري از سرقت ‌ها كمك زيادي به برقراري امنيت در جامعه مي‌شود.

سرهنگ کشاورزي به اهميت برقراري امنيت رواني در اصناف و بازار اشاره و خاطرنشان كرد: بازاريان به خوبي مي توانند با تعامل و همکاري با پليس موجبات داشتن بازاري امن و آرام را فراهم آورند.

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان کرمان ضمن قدرداني از همكاري سازنده اصناف و بازاران با پليس، توصيه كرد: كسبه و بازاريان مي توانند با دريافت مشاوره از نيروي انتظامي و رعايت اصول پيشگيرانه و تقويت امنيت اماكن تجاري خود، نسبت به تامين امنيت خود اقدام كنند.

سرهنگ کشاورزي درپايان بيان داشت: داشتن جامعه اي امن نياز به فرهنگ سازي دارد، لذا بايستي همه به اين امر مهم بپردازند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: اصناف ، نقش ، امنیت ، جامعه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.