سرمربی تیم نوجوانان اسکواش:

شانس کسب مدال آسیایی ایران از سالها قبل بيشتر است

مربي تيم ملی نوجوانان اسکواش گفت: در رقابتهای قهرمانی آسیا 2015 شانس بیشتری برای کسب مدال، نسبت به سالهای قبل داریم.

شانس کسب مدال آسیایی ایران از سالها قبل بيشتر استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود قره ضياء الديني، در ارتباط با شرايط اردوی تیم ملی اسکواش در کیش گفت: هفته هفتم اردو در بخش آقايان را پشت سر گذاشته ايم. اردو در کيش با فشار زيادی در حال برگزاری است اين هفته 14 جلسه تمرين برگزار مي شود.

وی ادامه داد: مسابقات ايران جونيور و رقابت هاي آسيايي پيش روي ورزشکاران است و به محض برگشتن از کيش ريکاوری انجام مي شود.

وي در خصوص اردوی بانوان گفت: تمرين بانوان يک هفته بعد از آقايان شروع شد و بر طبق روال آقايان ادامه پيدا کرد. وضعيت بدني بانوان از آقايان بهتر است.

سرمربي تيم نوجوانان در خصوص کسب مدال خاطر نشان کرد: با توجه به تمرينات فشرده که انجام شد و ميزباني ايران شانس کسب مدال از سال هاي قبل بيشتر است و اميدواريم در اين دوره در يکي از رده هاي سنی سکو بگيريم.

قره ضياء الديني در خصوص اردوی کيش گفت: از لحاظ علمی با توجه به ارتفاع بالای کيش اردو در تهران ادامه پيدا مي کرد بهتر بود. ولي با وجود اينکه سه نفر از بازيکنان از کيش هستند بهتر بود در کنار خانواده هايشان باشند و با توجه به اينکه بين اردوي کيش و برگزاري مسابقات فاصله زماني وجود دارد از لحاظ سطح ارتفاع مشکلي پيش نمي آيد و طبق اصول فني تنوع مکان تمرين خوب است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار