سليمانی خبر داد:

مرمت کورت های تهران تا آغاز مسابقات جونیور و آسیایی

رئيس فدراسيون اسکواش در خصوص بازسازی کورت در تهران گفت: فدراسيون مرمت کورت ها را آغاز کرده و تا 6 مرداد به پايان مي رسد و برای مسابقات جونيور و آسيايی تحويل داده می شود.

سليماني: مرمت کورت ها تا 6 مرداد به پايان مي رسد به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلیمانی، در خصوص بودجه مسابقات گفت: کميته ملي المپيک اول سال 15 ميليون به فدراسيون اسکواش داده و قرار بود تا پايان تير ماه در ارتباط با اردو و اعزام ورزشکاران کمک مالي شود که صورت نگرفت و منتظر افزايش ميزان سهميه تا 20 درصد هستند. وزارت ورزش، جوانان تا جايي که در توانش بوده به فدراسيون کمک کرده و ما در تلاشيم که بتوانيم حامي براي مسابقات آسيايي پيدا کنيم.

وی در ارتباط با تفاوت اين اردو با اردوهاي گذشته تيم ملي گفت: در اين اردو همانند اردوهاي قبلي ورزشکاران و مربيان يکي است، فقط زمان تمرين متفاوت است که در اين اردو طولاني تر از اردوهاي گذشته پيگيري مي شود و بيشتر بر روي بدنسازي ورزشکاران کار مي شود.

وی در خصوص کسب مدال خاطر نشان کرد: من قول 4 سال را براي کسب مدال دادم و اميدوارم اين امر امسال محقق شود.

وي در خصوص اردوی کيش خاطرنشان کرد: در اين سري از اردوها هيأت رئيسه استقلال نسبي داشت. هميشه فدراسيون در برگزاري اردوها در کيش ارتباط داشته اين بار هيأت رئيسه به تنهايي پاسخگو بوده و از نظر ما اردوي پسنديده اي در حال برگزاري است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار