سخنگوی شورای شهر گفت: نرخ کرایه سرویس در دستور جلسه امروز مطرح شد که براین اساس افزایش 20 درصدی برای تاکسی‌ها و ون و 15 درصدی برای اتوبوس مطرح شد که بعد از تایدیه فرمانداری ابلاغ و اجرا می‌شود.

تصویب نرخ کرایه سرویس مدارسبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، رضا تقی‌پور سخنگوی شورای شهر در حاشیه جلسه غیر علنی امروز (یکشنبه ) در جمع خبرنگاران با اشاره به دستور جلسه‌های شورا اظهار کرد:براساس دستور جلسه اول مبنی بر گزارش مدیریت بحران در اثر گزارشات اخیر از اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور دعوت شد تا در صحن شورا حاضر شوند و گزارش حادثه اخیر در سطح کشور از جمله تهران، کن و سولقان را ارائه دهند.

وی افزود: از رئیس سازمان مدیریت بحران درخواست کرده بودیم که میزان آمادگی در برابر بلایای طبیعی را ارائه کنند که البته بعد از گزارش شاهد نظرات اعضای شورای شهر بودیم تا برنامه‌ریزی های لازم برای جلوگیری از آسیب‌های جانی و مالی داشته باشیم.

تقی‌پور ادامه داد: رئیس سازمان مدیریت بحران در گزارش خود به محدودیت اعتبارات برای تامین تجهیزات اشاره کرد و همچنین عدم اطلاع‌رسانی به هنگام در حادثه هفته گذشته موجب غافلگیری شهروندان دانست که بر شدت حادثه افزوده شده است.

سخنگوی شورای شهر افزود: در دستور جلسه بعدی انتخاب دو نفر را برای عضویت در شورای حمل و نقل و ترافیک براساس لایحه‌ شهرداری داشتیم که براین اساس آقایان گودرزی و رهایی به تایید شورای شهر رسیدند تا در شورای حمل و نقل و ترافیک حضور داشته باشند.

تقی‌پور با اشاره به دستور جلسه سوم تصریح کرد: لایحه تعیین نرخ سرویس مدارس در 2 گروه تاکسی و ون، اتوبوس مورد بررسی قرار گرفت،‌که در این لایحه براساس گزارش حمل و نقل و ترافیک و کمیسیون برنامه و بودجه، سلامت و محیط زیست افزایش 20 درصدی برای تاکسی‌ها و ون و 15 درصدی را برای سرویس‌های اتوبوس تایید کردند که بعد از تاییدیه فرمانداری ابلاغ و اجرا می‌شود.

وی در پایان گفت: دستور جلسه چهارم مبنی بر بررسی گزارش شهرسازی و معماری در مورد اعتراض مالکان در 9 مورد مبنی بر تشخیص باغ بودن ملکشان در مرحله تجدیدنظر مورد بررسی قرار گرفت که البته نکته حائز اهمیت در این مورد این بود که مالکانی که اقدام به قطع درختان قبل از هماهنگی و مجوز کرده بودند برابر ماده 14 باید به تعدادی بیشتر از درختان قطع شده درختانی جدید بکارند و شهرداری اجازه ساخت و ساز ندارد و باید به عنوان فضای سبز حفظ شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سرویس ، شورا ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار