وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز به عنوان نماینده رئیس جمهور در سفر به استان کردستان، در جمع مردم و مسئولان شهرستان سقز حضور یافت.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب دا ؛ دکتر سید حسن هاشمی در جمع مردم سقز در سالن اجتماعات آموزشکده فنی و حرفه ای این شهرستان ، به نقش مهم مردم در پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید اشاره کرد و اظهار داشت‌: بدون حضور مردم، تحولاتی که در دولت یازدهم محقق شده است صورت نمی گرفت و این مسئله به دلیل رای مردم به این دولت است.

وی گفت: مشکلات فراوانی پیش روی دولت یازدهم قرار دارد که امید است با درایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش دولتمردان ، این مشکلات مرتفع شده و کشور در آرامش و مردم در رفاه و آسایش قرار گیرند.

 وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، یکی از مهمترین مشکلات دولت یازدهم را کمبود اعتبار عنوان کرد و افزود : دولت فعلی در ابتدا و ادامه کار همواره با مشکل کمبود اعتبار مواجه بوده است که امید است این مشکلات نیز روز به روز مرتفع شود.

 وی در پاسخ به نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار و امام جمعه شهرستان سقز که مشکلات این شهر را عنوان کردند ، گفت: مشکلاتی که از سوی مسئولان شهرستان سقز بیان شد نیاز به اعتبار خاصی دارد که در جلسه هیئت دولت پیش از سفر به استان کردستان در بحث زیرساخت ها بدانها اشاره شد.

 دکتر هاشمی خاطر نشان کرد : امید است با توجه به توافق هسته ای که صورت گرفته مشکلات حل شده و مردم حلاوت و شیرینی آسایش را بچشند.

 وی در ادامه ضمن تقدیر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ومدیران و  کارکنان بخش های بهداشتی و درمانی ابراز امیدواری کرد که به زودی و در دولت یازدهم مشکلات بخش بهداشت و درمان شهرستان سقز حل شود.

دکتر هاشمی همچنین از اختصاص 200 میلیارد ریال بودجه برای بیمارستان در حال احداث سقز ظرف یک سال آینده خبر داد و اظهار امیدواری کرد که مشکلات سقز بزودی مرتفع شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار