شهرکرد؛

درخشش 2 هنرجوی چهارمحالی در جشنواره هنرهای تجسمی کشور

دو هنرجوی استان چهارمحال و بختیاری موفق به کسب رتبه دوم رشته چاپ دستی شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان های فنی و حرفه ای کشور در زنجان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شهرکرد، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از کسب 2 رتبه دوم شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی کشور توسط هنرجویان این استان خبر داد.

بهروز امیدی گفت: اعظم کابلی بروجنی از هنرستان جنت بروجن با اثر چاپ ترافارد (روی پارچه)، و مریم کاویانی سامانی از هنرستان حرفه ای الزهراء (س) سامان با اثر چاپ روی چوب و لینولئوم، حائز رتبه دوم رشته چاپ دستی این جشنواره شدند.

به گفته وی؛ نگار بهرامی از هنرستان قائمیه ناحیه 2 شهرکرد هم با اثر طراحی نشانه در رشته گرافیک، به مرحله داوری نهایی این جشنواره راه یافت اما موفق به کسب عنوان برتر نشد.

شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی کشور در 9 رشته پویانمایی (انیمیشن)، معماری، طراحی دوخت، گرافیک، نقاشی، صنایع دستی، عکاسی، چاپ دستی و طراحی، و در مجموع 38 زمینه با موضوعاتی همچون نماز، حجاب و عفاف، تدبیر و امید، حفظ محیط زیست، سبک زندگی ایرانی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، خلیج فارس و جنگ نرم برگزار شد.

در آیین اختتامیه این جشنواره از 31 تیر تا یکم مردادماه جاری به مدت 2 روز در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان، از 56 اثر برتر و برگزیده از بین 155 اثر راه یافته به مرحله داوری نهایی تجلیل به عمل آمد.

شهر بروجن مرکز شهرستان بروجن در فاصله 62 کیلومتری و شهر سامان مرکز شهرستان سامان هم در فاصله 22 کیلومتری شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.