معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات گفت: همزمان با لزوم آماده‌سازی زیرساخت‌های توسعه دولت الکترونیک ارتقاء شاخص سرمایه انسانی ضروری است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا باقری اصل معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات ایران در افتتاحیه کارگاه آموزشی حاکمیت اینترنت اظهار داشت:‌ تفاوت ایران با کشورهایی که از فروش نفت واردات فناوری انجام می‌دهند، باید در نیروی انسانی باشد.

ارتقاء شاخص سرمایه انسانی در دولت الکترونیک ضروری است

معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات توضیح داد:‌ تفاوت ایران با کشورهایی که واردات فناوری دارند، شاخص سرمایه انسانی است که فرصت برگزاری این کارگاه‌ها و تعاملات بین‌المللی آموزشی فرصت مغتنمی را برای توسعه و ارتقاء شاخص سرمایه انسانی فراهم می‌کند.

وی یادآور شد: همچنان که سرفصل‌هایی که در کارگاه حاکمیت اینترنت مطرح خواهد شد جزء سرفصل‌های آموزشی سازمان مدیریت برای مدیران ارشد است و پس از گذراندن این مباحث باید بومی‌سازی و تاثیرگذاری در بهبود این دانش دنبال شود.

وی خاطر نشان کرد: ابزارهای توسعه دولت الکترونیک و مدیریت پروژه‌های دولت الکترونیک از سرفصل‌های دوره‌های بعدی خواهند بود.

کارگاه آموزشی حاکمیت اینترنت با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران و مرکز آموزش توسعه فاوا آسیا و اقیانوسیه سازمان ملل متحد (UN-APCICT) در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز به کار کرد از 5 تا 8 مرداد 94، در تهران برگزار می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار