مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی از بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی به 99 روستای این استان در هفته دولت خبر داد.

بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی به 99 روستای آذربایجان غربیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ کاظم محمدی‌اقدم اظهار کرد: هفته دولت امسال شاهد بهره‌برداری از عملیات اجرایی پروژه‌های آبرسانی به 99 روستای آذربایجان غربی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 40 هزار نفر از نعمت آب شرب بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: تلاش برای بهره‌مندی هر چه بیشتر روستاییان از آب شرب و سالم در سایر ایام سال نیز مورد تاکید و توجه قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی روستایی در هفته دولت، افزود: برای آبرسانی به این 99 روستا 300 ملیارد ریال هزینه شده است.

این مسئول با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام این شرکت، خاطرنشان کرد: در 736 روستای آذربایجان غربی پروژه آبرسانی نیمه تمام وجود دارد که اولویت اصلی برنامه‌های امسال اتمام این طرح‌ها است.

محمدی‌اقدم با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه‌ها، اعلام کرد: 78 میلیارد تومان برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است که برای جذب آن در تلاش هستیم.

وی شاخص بهره‌مندی روستاییان از آب شرب سالم و بهداشتی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاخص بهره‌مندی جمعیت روستایی استان از آب شرب سالم و بهداشتی 79.6 درصد است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.