هیچ تهدید نظامی متوجه کشورمان نیست، زیرا ایران برای متجاوزان باتلاقی است ، ممکن است آنها بیاییند اما رفتنشان باتابوت خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ آیت الله خاتمی درجمع زائران و مجاوران امامزاده حسین ابن موسی الکاظم طبس افزود: امروز حرفهای احمقانه دولت مردان آمریکا و گزینه های روی میز و زیر میزشان است که بی عرضگی آنها را نشان میدهد چرا که خوب میدانند اسرائیل اگربخواهد چپ نگاه کند از خود تهران هیفا و تل آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

وی گفت : این شعار نیست ما کشور مقتدری هستیم ازاینکه دم به دم گزینه های روی میزشان را مطرح می کنند چیزی جز رجز خوانی نیست.

امام جمعه موقت تهران به قدرت بلامنازع ایران در مذاکرات هسته ای اشاره کرد و افزود : اینکه امروز ایران اسلامی در یک طرف جبهه و شش قدرت دیگر در طرف دیگر تمام توان خود را بکار بسته اند، امریکا با 120 تیم مذاکره کننده و ایران با 20 نفر که درحد توان از حقوق ملت دفاع می کنند و این نامش استقلال است، بنا براین ما باید سرمان را بالا نگه دایم که در کشوری زندگی می کنیم که هیچ قدرتی حق ندارد نگاه چپ به آن کند.

آیت الله خاتمی افزود: دشمن سعی دارد از عامل تفرقه دراین خصوص استفاده کند که ما مطمئنیم آینده ما کاملا روشن است و نباید بگزاریم کشور به سمت دوقطبی شدن حرکت کند.

وی سست کردن پایه های اعتقادات دینی ، استهاله اخلاقی با شبکه های ماهواره ای ، استهاله سیاسی وحرکت به سمت دشمنی با ولایت فقیه و تفرقه را چهار هدف دشمن برشمرد که مردم با بصیرت ایران نباید بگزارند دشمن به اهداف شوم خود برسد.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری گفت: دشمن همیشه سعی داشته و دارد تا دین را از کشور جمهوری اسلامی ایران برچیند و همیشه بدنبال استقلال زدایی ما بوده است.

آیت الله خاتمی به جوانان توصیه کرد موزه عبرت را مورد بازدید قرار دهند و ببینند دشمن چه جنایاتی که در حق انقلاب نکرده است.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.