مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان معتقد است در نقل و انتقالات عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و در این فصل به موفقیت‌های بیشتری می‌رسند.

آذری: کمیته انضباطی لیست بدهی‌ها را منتشر کند
سعید آذری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره‌ی عملکرد باشگاه ذوب آهن اصفهان در فصل نقل وانتقالات‌ بیان کرد: با توجه به موفقیت‌های تیم فوتبال ذوب آهن در فصل گذشته لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی، کادر فنی تصمیم گرفت ساختار اصلی این تیم را حفظ کند و راهی رقابت‌های لیگ برتر شود که تا حدودی موفق بودیم.

وی در ادامه گفت: چند تغییر ناخواسته در تیم بوجود آمده که به دلیل توافق نکردن بر سر مسائل مالی بود اما از بازیکنان جدا شده تیم مثل قاسم دهنوی و کارلوس سانتوس نیز که در فصل پیش کمک‌های زیادی به تیم کردند قدر دانی می‌کنیم.

 مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در خصوص اینکه آیا نقل و انتقالات با نظر سرمربی تیم بوده است اعلام داشت: از زمانی که یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن انتخاب شده است همه‌ی ورود و خروج‌های تیم با نظر مستقیم وی صورت گرفته است و باشگاه هیچ دخالتی در این زمینه نمی‌کند.

وی ادامه داد: هنوز چهار جای خالی در لیست تیم وجود دارد و هر زمان که نیاز شد بازیکنانی را به تیم اضافه خواهیم کرد.

سعید آذری درباره‌ی حضور تیم ذوب آهن در آسیا اعلام کرد: ما نماینده ایران در آسیا هستیم و سعی می‌کنیم بهترین نتایج را برای کشورمان بدست بیاوریم معتقدم با این تیم هم می‌توان در آسیا موفق بود.

 وی در خصوص بدهی 20 میلیاردی باشگاه ذوب آهن که از سوی رئیس کمیته انضباطی اعلام شده بود خاطر نشان کرد: کمیته انضباطی فقط تیم‌ها را تهدید می‌کند و اگر کمیته انضباطی پیگیر این مساله است چرا لیست بدهی ما را منتشر نمی‌کند؟

 مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در پایان گفت: عملکرد ما در فصل نقل و انتقالات عالی بوده است اما نمی‌توانم قول قهرمانی را به هواداران بدهم.

در ادامه خاطرنشان می شود باشگاه ذوب آهن در تحليل اظهارات رييس كميته انضباطي بيانيه اي را صادر كرده است که در بخشی از آن آمده؛ "ايشان (اسماعیل حسن زاده)در صحبتهاي خود از بدهي بيست ميليارد ريالي باشگاه ذوب آهن صحبت به ميان آورده  است . اين در حالي است كه باشگاه ذوب آهن در رابطه با آرايي كه كميته محترم انضباطي صادر نموده اند با نهايت تعهد وارد عمل شده است و بخش اعظمي از مطالبات پرونده هاي شكايت را كه مربوط به گذشته بوده تسويه نموده است.

نبايد فراموش كرد كه باشگاه ذوب آهن در مورد تمامي پرونده ها و طلبكاران به خصوص در مواردی كه كميته انضباطي حكم صادر كرده است، خود را موظف مي داند كه با طلبكاران تسويه حساب كرده و يا اعتراض خود به حكم را در قالبهاي قانوني ارائه نمايد. ( در صورت لزوم نام افراد، ‌شماره  وتاريخ نامه ذكر خواهد شد.)


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار