مهدی مجتهد، معاون برنامه‌ریزی و منابع مالی سازمان صدا و سیما دو تن از مدیران کل حوزه کاری خود را منصوب کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی آقای مجتهد، معاون برنامه‌ریزی و منابع مالی سازمان، در مراسمی از زحمات حسین زاکانی در سمت مدیرکل بودجه و سیدحسین عرب­نجفی مدیرکل حقوقی سازمان تشکر کرد و در احکامی، مصطفی محمدی را با حفظ سمت اداره کل برنامه‌ریزی و امور مالی حوزه فناوری و رسانه‌های نوین سازمان به عنوان «مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه» و سیدحمید رهبری‌فر را به عنوان «مدیرکل امور حقوقی سازمان» منصوب کرد.

معاون برنامه‌ریزی و منابع مالی صدا و سیما در این مراسم با اشاره به خدمات ارزشمند حسین زاکانی در طول تصدی اداره کل برنامه‌ریزی و بودجه سازمان اظهار کرد: ایشان انصافا در دوره سخت و حساسی این مسئولیت را بر عهده داشتو دقت نظر در کار و تعصب وی نسبت به سازمان مثال زدنی است.

معاون برنامه‌ریزی و منابع مالی با اشاره به تحولات ساختار سازمان تأکید کرد: ادغام دو مجموعه مرکز طرح و برنامه‌ریزی و اداره کل بودجه اقدام بسیار مهمی بود که در این دوره انجام شد و ان­شاا... سازمان از برکات هم‌افزایی نظام برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی سازمان بیشتر از گذشته سود خواهد برد.

مجتهد پیگیری برنامه پنجساله ششم، تأکید بر بودجه‌ریزی عملیاتی در سازمان، توزیع عادلانه اعتبارات میان حوزه‌ها، ساماندهی و کنترل پرداخت‌ها، استانداردسازی فعالیت‌ها و رعایت اصول صرفه‌جویی را از مهمترین انتظارات خود در دوره جدید اداره کل برنامه‌ریزی و بودجه برشمرد.

در ادامه مراسم، معاون برنامه‌ریزی و منابع مالی سازمان ضمن تشکر از زحمات سیدحسین عرب‌نجفی مدیرکل سابق امور حقوقی تأکید کرد: در دوره مسئولیت ایشان نیز ساماندهی بسیار خوب و موفقی در امور حقوقی سازمان اتفاق افتاد و وجود ایشان در سازمان غنیمت است و امیدواریم بتوانیم از نظرات و تجربیات ایشان استفاده کنیم.

مصطفی محمدی، کارشناس ارشد مهندسی عمران ازدانشگاه صنعتی خواجه نصیر، پیش از این مدیرکلی برنامه‌ریزی و امور مالی حوزه فناوری و رسانه‌های نوین، مدیرکلی و نیز قائم مقام برنامه‌ریزی و بودجه عمرانی معاونت توسعه و فناوری را در سوابق خود دارد.
سیدحمید رهبری­فر مدیرکل امور حقوقی نیز کارشناس ارشد حقوق است که پیش از این مدیرکلی اداری و مالی و ذیحسابی معاونت توسعه و فناوری، ذیحساب سازمان در اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مشاور اجرایی معاون توسعه وفناوری را در سوابق خود دارد.

ضمناً قرار شد از خدمات مشاوره‌ای آقایان عرب‌نجفی و زاکانی در معاونت برنامه‌ریزی و منابع مالی استفاده شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار