مدیركل جدید مركز آذربایجان شرقی معرفی شد

در مراسمی، سید محسن لطیفی به عنوان مدیركل جدید صدا و سیمای مركز آذربایجان شرقی معرفی و از زحمات علی نواداد مدیركل سابق مركز قدردانی شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ در مراسمی، سید محسن لطیفی به عنوان مدیركل جدید صدا و سیمای مركز آذربایجان شرقی معرفی و از زحمات علی نواداد مدیركل سابق مركز قدردانی شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در این مراسم با اشاره به شعار سال جدید گفت: شعار امسال به اصل ارتباط بین مردم و همدلی بین مردم و مسئولان مزین شده كه در اسلام نیز انس و همدلی به عنوان یك تكلیف به مردم ارائه شده است.

آیت الله مجتهد شبستری افزود: در این میان و در عصری كه عصر ارتباطات نامیده می شود، وسایل ارتباط جمعی از جمله صداوسیما از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است  تا برای ارتباط و همدلی نقش به سزایی ایفا كند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، صداوسیما را یك دانشگاه عمومی دانست و ادامه داد: هم اكنون دسترسی به تلویزیون و رادیو بسیار سهل تر از دیگر وسایل ارتباطاتی است و به تبع آن تاثیر گذاری بیشتر و عمیق تری را نیز به دنبال خواهد داشت، در این راستا بیان اندیشه ها و افكار باید  در چارچوب اسلام و رعایت مسائل كشور بیان شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم معاون امور مجلس و استان های صدا و سیما نیز در این مراسم گفت: در جنگ رسانه ای موجود در جهان، مهمترین شاخصه ای كه می توانیم به آن تكیه كنیم سرمایه های فرهنگی خودمان است كه هرچه توجه به آن قویتر باشد، بهتر می توانیم در این جنگ نابرابر موفق باشیم.

وی با اشاره به اینكه رسانه های جهان ذهن ها را مدیریت و به سمت اهداف خود هدایت می كنند  افزود: مفتخریم كه رسانه ملی با عنایت به سرمایه های عظیم فرهنگی از نظر رضایت و میزان اعتماد مردم، در سطح بسیار بالایی قرار دارد و با تكیه بر فضائل اخلاقی و خانواده محور بودن در برنامه های تولیدی در نوع خود منحصربفرد است  به طوری كه مخاطبان بسیاری در خارج از كشور دارد.

موسوی مقدم نیز با اشاره به شعار امسال گفت: نقش رسانه در انسجام بخشیدن به همدلی و وهمزبانی بسیار موثر است و شبكه های استانی نیز باید با استفاده از سرمایه های وسیع فرهنگی و اعتقادی در قلمرو استانی و آداب و رسوم منطقه ای در سطح ملی تاثیر گذار باشند و همه 33 شبكه  استانی باید به مثابه زنجیره ای باشند كه همدلی و همزبانی را در سطح كشور بوجود آورند.

وی به درخشش شبكه استانی سهند بر تارك دیگر شبكه های استانی اشاره كرد و ادامه داد: مركز آذربایجان شرقی تاثیر قابل ملاحظه ای در زمینه های مختلف داشته و گام های بلندی نیز برداشته شده كه بخش مهمی از آنها در سایه همت و تلاش آقای نواداد و مدیریت موثر وی بوده است كه انتظار می رود مدیریت جدید نیز شیوه  وی را ادامه دهد.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با تشكر از تلاش های آقای نواداد و همراهی صداوسیمای مركز آذربایجان شرقی در تحقق اجرای تصمیمات بخش های مختلف استان گفت: مبارزه با مواد مخدر و ناهنجاریهای اجتماعی، آموزش مردم در سطوح مختلف  و مقابله با تهاجم فرهنگی از جمله موضوعاتی است كه همراهی صمیمانه صداوسیمای مركز موجب پیشگیری و كاهش این آسیب های اجتماعی شده است.

جبارزاده بر همدلی و یاری همه دستگاه ها جهت موفقیت مدیریت جدید صدا و سیمای استان نیز تاكید كرد.

علی نواداد مدیركل سابق صداوسیمای مركز آذربایجان شرقی نیز در سخنانی عنوان كرد: در طول سال ها خدمت، در حد توان خود كار كرده ام و اگر كار قابل عرضه ای داشته ام متعلق به همه همكاران است.

وی ضمن تبریك به آقای لطیفی، استمداد از فرمایشات رهبری و تحقق شعار  همدلی و همزبانی در فعالیت وی را خواستار شد.

سید محسن لطیفی مدیركل جدید صداوسیمای مركز آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد صداوسیما گفت: با توجه به جایگاه ویژه استان آذربایجان شرقی  ضرورت دارد نگاه ویژه به تولید آثار بومی و منطقه ای صورت بگیرد و با بهره گیری از نظرات نخبگان و فرهیختگان و تقویت وحدت ملی و هویت دینی، رعایت توازن و عدالت رسانه ای و نشاط و پویایی و حضور فعال مردم در قاب رسانه، گام های موثری در راستای تحقق راهبرد مهم رسانه  ای مقام معظم رهبری در چارچوب 4 اصل مهم دین، اخلاق، امید و آگاهی برداشته شود.

وی اظهار امیدواری كرد با حمایت و همراهی  و همفكری مدیران ارشد استانی و اصحاب فرهنگ و هنر و توجه به نیاز اساسی مخاطب، برنامه ها و اهداف رسانه ملی و استانی تحقق یابد.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار