لرستان؛

ایجاد36 کانون فرهنگی برای مددجویان کمیته امداد لرستان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از راه اندازی ۳۶ کانون فرهنگی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ منتظری با اشاره به برنامه های فرهنگی این نهاد امسال گفت: در این راستا ۳۶ کانون با سر فصل های آموزشی اعتقادی، مهارت آموزی، اخلاق اسلامی، قرآن، دستاوردهای انقلاب، کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان راه اندازی شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته سالانه بیش از هفت هزار نفر از مددجویان کمیته امداد از برنامه های این کانون های فرهنگی بهره مند می شوند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان همچنین با بیان اینکه برنامه اردوهای اعزامی این نهاد در راستای تامین نیازهای مددجویان تحت حمایت و تقویت باورهای دینی، سلامت جسمی روانی و اجتماعی برگزار می شوند گفت: این اردوها در قالب سه دوره تخصصی اردوهای خانوادگی، دانش آموزی و دانشجویی با اهداف معین با نام رهپویان برگزار می شوند.

منتظری به اردوهای خانوادگی مددجویان این نهاد امسال اشاره کرد و گفت: در قالب این اردوها ۵۰۰ نفر به مرقد مطهر امام(ره)، ۴۲۰ نفر به قم و جمکران و ۲۰۰ نفر به مشهد مقدس اعزام شده اند.

وی افزود: پیش بینی ما با مشارکت خیرین طی امسال اعزام ۱۵۰۰ نفر به این اردوهای خانوادگی است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان همچنین از اعزام ۵۰۰ نفر از دانش آموزان پسر تحت پوشش این نهاد به اردوگاه باقر العلوم، ۱۶۰ نفر اردوگاه شهید مطهری گیلان و ۸۰ نفر به اردوگاه فجر استان همدان خبر داد و گفت: همچنین اردوهای دانشجویی این نهاد به مقصد اردوگاه آیت اله ربانی شیراز و فجر همدان و در طول سال اردوهای راهیان نور با همکاری بسیج انجام نیز برگزار می شود.

منتظری افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان در چهار سال گذشته به عنوان دستگاه برتر اوقات فراغت استان معرفی شده و پیش بینی امسال آموزش ۱۰ هزار نفر در کلاس های اوقات فراغت این نهاد است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.