کارگردان جوان سرشار از ایده‌های تازه و خلاق هستند.

نسیم ادبی بازیگر تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مولفه‌هایی که سبب حضور مداوم و متفاوتش در عرصه بازیگری شده است گفت: انتخاب نمایشنامه با فضا و نقش متفاوت برایم همیشه جذاب بود چرا که علاوه بر دوری از تکرار چالشی را میان خودم و نقش ایجاد می‌کند و این نیز برای تماشاگر هم می‌تواند جذاب باشد.

وی ادامه داد: از تجربه حضور در آثار کارگردانانی که تازه پا به عرصه گذاشته‌اند استقبال می‌کنم و به عقیده من آن‌ها سرشار از ایده‌های تازه و خلاق هستند. کامیاد صالح‌پور و نمایشنامه «اتاق 498» نیز دارای ویژگی‌های ذکر شده بود.

ادبی در خصوص ویژگی‌های نمایش «اتاق 498» اظهار داشت: این اثر نمایشی به جهت حرکت به سوی فضای سوررئال ، ایجاد چالشی میان مخاطب و ذهنش و نیز حرکت از سوی غیبت به ذهنیت دارای جذابیت‌هایی است. تماشاگر «اتاق 498» همواره درگیر تشخیص مرز واقعیت از فضای ذهن شخصیت‌ها است و همین مسئله باعث همراهی بیشتر مخاطب با اثر نمایشی می‌شود.

بازیگر نمایش «مرگ فروشنده» در خصوص ژانر «اتاق 498» بیان کرد: آثار کمی در ژانر سوررئال به سالنهای نمایشی می‌آیند. «اتاق 498» در کنار مخاطبانی که می‌تواند جذب کند به سبب ژانرش تماشاگران خاصی را با خود همراه می‌کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز صحنه‌های تئاتر میزبان نمایش‌هایی در ژانرهای متفاوت هستند و تماشاگر نیز می‌تواند به راحتی انتخاب کند.

ادبی در پایان گفت: نمایش «اتاق 498» در نگاه گذری که به ظرفیت انسان‌ها در مواجه با شهرت دارد اشاره به هیچ قشر خاصی نمی‌کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار