شیراز؛

لزوم ارایه خدمات با سرعت از سوی نمایندگان ایثارگران به امور ایثارگران

نمایندگان ایثارگران در واحدهای دانشگاه با سرعت و دقت بیشتری به امور ایثارگران بپردازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در امور شاهد و ایثارگران بر لزوم ارایه خدمات و پیگیری امور مربوط به ایثارگران توسط نمایندگان آنها در واحدهای مختلف دانشگاه تاکید کرد .

بهنقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز،محمدحسین سرایداران که در گردهمایی نمایندگان و رابطان امور ایثارگران واحدهای تابعه دانشگاه سخن می گفت، افزود : خدمت رسانی بهینه به ایثارگران از اهداف واحدهای مختلف امور شاهد و ایثاگر دانشگاه است که نمایندگان هر واحد باید با آشنایی با قوانین مربوط به ایثارگران، برای رفع مشکلات آنها تلاش کنند .

سرایداران اظهار کرد : در تمام واحدهای تابعه دانشگاه، نمایندگان و رابطان ایثارگران مستقر هستند و مسایل و مشکلات ایثارگران را پی گیری می کنند و ما از دانشگاه هایی هستیم که در این زمینه در کشور فعال عمل می کنیم و بر همین اساس برای شرکت در جلسه با وزیر بهداشت دعوت شدیم که در آن جلسه به طور مستقیم مسایل و مشکلات موجود را مطرح و پیشنهادهایی نیز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ارایه شد .

وی بیان کرد : آشنایی با قوانین و رسیدگی به امور مربوط به ایثارگران بازنشسته، با توجه به شرایط فیزیکی این گروه و نیاز بیشتر به امور درمانی نیز از جمله مواردی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد .

سرایداران ادامه داد : تعیین رابط ایثارگر در واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی شیراز و پیگیری امور درمانی ایثارگران و ایجاد تسهیلات لازم در این زمینه، از جمله فعالیت های قابل توجه انجام شده در دفتر امورشاهد و ایثارگران علوم پزشکی شیراز است .

در دانشگاه علوم پزشکی شیراز حدود 3 هزار کارمند ایثارگر فعالیت می کنند و حدود 700 دانشجوی پزشکی و پیراپزشکی نیز که ایثارگر یا از خانواده ایثارگرانند مشغول تحصیل هستند .

دانشگاه علوم پزشکی شیراز دارای 21 شهید کارمند در رسته های اداری ، مالی ، بهداشتی و درمانی است که تدوین زندگینامه این شهدا در دست اقدام است و همچنین تهیه زندگینامه حدود 24 شهید دانشجوی دانشگاه که در این راستا کتاب "ابراهیمی دیگر" در زمینه زندگی دکتر فقیه، شهید شاخص دانشگاه به چاپ رسید.

گردهمایی نمایندگان و رابطان امور ایثارگران واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز در سالن 22 بهمن ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.