طباطبایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بررسی وضعیت بهره‌وری در سازمان ملی بهره‌وری

رئیس سازمان ملی بهره‌وری گفت: به زودی وضعیت بهره‌وری را در سازمان ملی بهره‌وری به عنوان اولین سازمان مورد ارزیابی قرار خواهیم داد.

بررسی وضعیت بهره‌وری در سازمان ملی بهره‌وریرویا طباطبایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه تاکنون محاسبات دقیقی در زمینه بهره وری در بخش دولتی و خصوصی انجام نشده است، اظهار داشت: آنچه که اعلام می شود مبنی بر اینکه نرخ بهره‌وری در بخش خصوصی بیش از بخش دولتی است ناشی از حدس و گمان بوده و مبنای آماری ندارد.

رئیس سازمان ملی بهره‌وری افزود: در تلاش هستیم با انجام محاسبات دقیق روی چند نمونه دستگاه دولتی و خصوصی در جهت دقیق‌تر بیان کردن این مطالب اقداماتی را انجام دهیم.

وی ادامه داد: از این رو به زودی وضعیت بهره‌وری را در سازمان ملی بهره وری به عنوان اولین سازمان مورد ارزیابی قرار خواهیم داد.

طباطبایی به ملزومات افزایش بهره‌وری در سازمان‌های مختلف گفت: به طورکلی جذب نیروی متخصص و شایسته برای پست سازمانی، کیفی سازی آموزش کشور از سطح ابتدایی تا سطوح عالی، توجه به نوآوری و خلاقیت، دانش بنیان شدن در تمام زمینه‌ها، عدالت ورزی و آینده‌نگری از جمله موارد کلیدی برای افزایش بهره‌وری هستند.

وی تصریح کرد: هر سازمانی باید برنامه های ویژه ای را با توجه به نقاط ضعف و قوت خود برای ارتقای بهره‌وری تدوین کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار