پیشنهادات مربوط به تفویض برخی اختیارات هیات وزیران به دستگاه های اجرایی استان مورد تایید کمیسیون تخصصی امور اجتماعی و دولت الکترونیک دولت قرار گرفت.

  به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ، جلسه کمیسیون تخصصی امور اجتماعی و دولت الکترونیک دولت ، با حضور استاندار کرمان ، استانداران منطقه پنج کشور و استانداران همدان و زنجان،تشکیل شد.

بررسی پیشنهادات مربوط به تفویض برخی اختیارات هیات وزیران به دستگاه های اجرایی استان مهمترین دستور کار این جلسه بود و اکثریت پیشنهادات مطرح شده در کمیسیون که از سوی هیات وزیران مامور بررسی این تفویض بود ،مورد تایید اعضای کمیسیون قرار گرفت که نتایج جلسه برای طرح و احیانا تصویب نهایی در جلسه مورخ 15 مرداد هیات وزیران مطرح خواهد شد.

در این جلسه معاونین وزاری جهاد کشاورزی راه و شهرسازی، نیرو، ورزش و جوانان، تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش، صنعت، معدن و تجارت و معاونین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان حفاظت محیط زیست در جلسه حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان،پیشنهاد تفویض برخی اختیارات دولت به استانها برای نخستین بار از سوی استاندار کرمان مطرح و مورد استقبال استانداران منطقه پنج کشور قرار گرفت و سرانجام در نشست استانداران منطقه 5 کشور که اردیبهشت ماه امسال در کرمان و با حضور دکتر امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور برگزار شد این پیشنهادات تقدیم معاون حقوقی رئیس جمهور شد تا در هیئت دولت مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.