همایش متمرکز آموزشی اعمال ومناسک حج تمتع صبح امروز با حضور زائران سراسر استان در اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله ساری برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس سازمان حج وزیارت مازندران صبح امروز در این همایش با اشاره به اینکه امسال 3هزارو140 زائر مازندرانی عازم سرزمین وحی می شوند گفت : بمنظور آمادگی زائران در حج آموزش متمرکز 3روزه ای در نظرگرفته شده است وزائران با حضور در این میادین به صورت عملیاتی با اعمال ومناسک حج آشنا شدند.

ساداتی افزود : امسال همه زائران ابتدا به مدینه منوره مشرف وسپس برای اعمال ومناسک حج تمتع به مکه مکرمه اعزام می شوند.

وی تصریح کرد: نخستین زائران مازندران اول شهریور از فرودگاه دشت ناز ساری به مدت 5روز ابتدا به سرزمین وحی اعزام می شوند.

مدیرکل فرودگاه های مازندران نیزگفت : نخستین زائران مازندرانی از اول شهریور از فرودگاه دشت ناز به مقصد مدینه پرواز خواهند کرد وتا ششم شهریور ادامه خواهد داشت.

مشاء زمینی افزود : امسال 3هزارو250 زائرمازندرانی به همراه عوامل پروازی با هواپیمای صعودی از نوع ایرباس 340 به سرزمین وحی مشرف می شوند.

مسول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج وزیارت مازندران هم به معنویت بصیرت وهمدلی اسلامی را شعار حج امسال اعلام کرد و گفت :زائران مراقب توطئه های دشمنان باشند وحج را به کانون معنویت بیداری ووحدت امت اسلامی تبدیل وازهر گونه گفتار ورفتار تفرقه آمیز خود داری کنند.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان اینکه حج امسال با بسیار حساس ومهم است به زائران مازندرانی توصیه کرد : زائران از به همراه داشتن موادمخدر در این سفر معنوی خود داری کنند ودر نماز های جماعت که در مکه ومدینه برپا می شود حضور داشته باشند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: ساری ، مناسک حج ، حج تمتع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.