قم؛

آغاز همایش سراسری مدیران حج تمتع سال 94

همایش سراسری مدیران مجموعه و کاروان های حج تمتع سال 1394 با شرکت تمامی مدیران در مجتمع یاوران حضرت مهدی (عج) قم آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قم؛ مدیرکل حج و زیارت قم با بیان اینکه تمام برنامه ریزی های انجام شده است گفت:در صدد هستیم که امسال با کیفیت هرچه بهتر نسبت به سنوات گذشته این سفر را برگزارکنیم .

وی ادامه داد دراین همایش به موضوعات مختلفی پرداخته شدکه شامل موارد زیر بود: حوزه های حمل و نقل در حج (هوایی، درون شهری، بین شهری و ترددی)، امنیت در سفر (توصیه های امنیتی، حراستی)، بازرسی و ارزشیابی و مبارزه با مواد مخدر، دستورالعمل های مالی حج، برنامه های ستادهای حج و مشاعر، خدمات مرکز پزشکی حج و زیارت، دستورالعمل ها و شرح وظایف کارگزاران، امور قربانی حج در دو نوبت صبح و عصر
 
رضایی همچنین به جلسه دیگری اشاره کرد وافزود: روز دوم همایش مدیران مناطق مکه مکرمه و مدینه منوره با مدیران مجموعه و مدیران آشپزخانه به صورت کارگروهی با یکدیگر جلسه برگزار کنند.

وی در پایان این جلسه  ابراز امیدواری کرد وگفت: با برگزاری اینگونه همایش ها و نشست های تخصصی بتوانیم در ارائه خدمات مطلوب به زائران بیت الله الحرام گام شایسته ای برداریم.

گفتنی است، در این همایش حدود 700 نفر از مدیران ستادی، استانی، مدیران مجموعه و کاروان های حج تمتع سال جاری سراسر کشور شرکت دارند. 

انتهای پیام /گ

برچسب ها: قم ، اغاز ، همایش ، سراسری ، مدیران ، حج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.