رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث: این مرکز دارای 50 نمایندگی است که متقاضیان می‌توانند در یکی از آنها حضور پیدا کرده و ثبت‌نام کنند و مهلت ثبت نام از پنجم تا دهم مرداد ماه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: حجت‌الاسلام مهدی غلامعلی از پذیرش دانشجو در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث خبر داد و گفت :این مرکز دارای سابقه 10 ساله برای جذب دانشجو در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است.

وی در خصوص جذب دانشجو در مقطع کارشناسی گفت: دانشجویان به دو صورت بدون آزمون جذب و با توجه به تحصیلات دیپلم و سوابق تحصیلی پذیرش می شوند.

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث با بیان اینکه متقاضیان پس از ثبت‌نام می‌توانند در دانشکده به عنوان دانشجو پذیرفته شوند گفت: اسامی افراد پذیرفته‌شده دهم شهریور ماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام می‌شود.

مهلت ثبت‌نام متقاضیان از روز پنجم تا دهم مرداد است و متقاضیان از طریق سایت می توانند اقدام به ثبت نام کنند .

وی گفت : بستری در این مرکز فراهم شده تا علاقه مندان بتوانند بدون محدودیت سنی و بدون کنکورو تحصیل به صورت غیرحضوری در مقطع کارشناسی شرکت کنند.

غلامعلی با ابیان اینکه اگرفردی امکان تحصیل در مقاطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد را نداشته باشد، ولی علاقمند است اطلاعاتی در زمینه علوم قرآن و حدیث داشته باشد، می‌تواند در دوره‌های آزاد این دانشکده شرکت کند.

وی با اشاره به تحصیل سه هزار و 595 نفر در دوره‌های مجازی این مرکزگفت: از این بین 2 هزار و 704 نفر در مقطع کارشناسی و 891 نفر از دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.