شهردار منطقه 15 گفت: در راستای طرح نشاط و تعالی تورهای گردشگری و برنامه‌های مختلف ویژه فرزندان کارکنان در منطقه برگزار می‌شود.

علی‌اکبر انجمنی شهردار منطقه 15 در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: طرح نشاط و تعالی به همت پایگاه بسیج منطقه و با همکاری معاونت توسعه منابع انسانی و با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در قالب این طرح، کودکان به تفکیک مقاطع تحصیلی به تورهای مختلفی شامل بازدید از برج میلاد، باغ موزه دفاع مقدس، مرکز علوم و نجوم تهران، آسمان نمای افلاک، مجموعه دریاچه فارس، موزه حیات وحش دارآباد، ری‌گردی، برج آزادی، موزه خودرو، پارک ژوراسیک، کاخ نیاوران ، پارک ارم و سرزمین عجایب اعزام می شوند.

انجمنی افزود: در این راستا فرزندان مقطع ابتدایی روزهای شنبه (دختر و پسر)، فرزندان دختر مقطع دوره اول و دوم دبیرستان روزهای دوشنبه و فرزندان پسر مقطع دوره اول و دوم دبیرستان روزهای چهارشنبه به این اردوها اعزام می‌شوند.

شهردار منطقه تصریح کرد: در این طرح همچنین آموزش‌های لازم در ارتباط با برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با موضوع های مهدویت و ولایت، فضاهای مجازی و اجتماعی، استفاده از ماهواره‌، علائم و خاستگاه شیطان پرستی و عرفان‌های نوظهور، آموزه‌های دینی و قرآنی به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

وی در پایان گفت: در هر جلسه همچنین سوالاتی در قالب آموزشهای ارائه شده مطرح و به افرادی که پاسخ درست می‌دهند جوایزی اهدا می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار