وقتی میلیون‌ها آدم در خاورمیانه "ذبح " می‌شوند و لنز دوربینی نیست که صدای فریادشان را به گوش دنیا برساندُ توجه غرب ناگهان به ذبح اسلامی جلب می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان وقتی میلیون‌ها آدم در خاورمیانه "ذبح " می‌شوند و لنز دوربینی نیست که صدای فریادشان را به گوش دنیا برساندُ توجه غرب ناگهان به ذبح اسلامی جلب می‌شود !

وقتی ذبح

چندی پیش مقامات کشور دانمارک به بهانه‌های واهی ذبح اسلامی در این کشور را ممنوع کردند و وزیر کشاورزی دانمارک مدعی شد که ذبح اسلامی با حقوق حیوانات در تعارض است و به همین دلیل ممنوع شده است. او گفت: «حقوق حیوانات بر دین ارجحیت دارد. وقتی یک حیوان را در حالی که زنده است ذبح کنید او درد زیادی را تحمل خواهد کرد.بیشتر

قانون ممنوعیت ذیح اسلامی سال گذشته در دانمارک تصویب شده بود اما اجرای آن تا امروز به تاخیر افتاده بود. بسیاری از فعالان مسلمان در این کشور نسبت به این قانون اعتراض کرده اند. یهودیان دانمارک نیز تصویب این قانون را در جهت مقابله با آزادی های دینی ارزیابی کردند.
 
بر اساس قانون مذکور، کلیه حیواناتی که ذبح می شوند می بایست پیش از ذبح کاملا بی حس شوند و در صورتی که حیوانی را در حالت زنده و بدون بی حسی ذبح کنند با جرائم سنگینی مواجه خواهند شد.

این درحالی است که در دیگر سوی خبرها می‌خوانیم در همین کشورهای مدعی حقوق بشر زنده زنده برای مقاصد شوم خود پوست حیوانات را می‌کنند حتی این امر به سرگرمی‌ای در فضای مجازی تبدیل شده است که تصاویر و فیلم آن دست به دست می‌پرخد.(برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید)

وقتی ذبح

اما حقوق بشر تزویری غرب به همین جا ختم نمی‌شود، مقابل این جنایت علیه حیوانات می‌بینیم برای نجات یک بچه گربه و یا یک کبوتر هزینه های سرسام آوری هزینه می شود، حقایقی که با فیلتر سعی دارند آن را در نطفه خفه کنند امروز بر کسی پوشیده نیست چرا که اکنون موضوع فراتر از گربه، کبوتر و ... میرود.

وقتی ذبح

در سوریه یاغیان تروریست پوست انسانیت را می‌کنند اما دریغ از یک خم که به ابروی غرب بیاید، در یمن نیز شاهد جنایت آشکار علیه حقوق بشر هستیم، فلسطین، افغانستان، عراق، سوریه و امروز یمن گواهی بر ان است که امروز خاک خاورمیانه بوی کودک کشته شده در جنایت را می‌دهد.

وقتی ذبح

همه این جنایت‌ها در حالی صورت می‌گیرد که حمایت‌های مستقیم و بی چون و چرای غرب به سرکردگی آمریکا از بانیان جنایت مشهود است بنابر این کاش روزی در قانون استکبار ذبح زنان و کودکان بی‌گناه ممنوع شود.

وقتی ذبح

گزارش از هدیه آقاپور

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۰۹:۲۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
لعنت خداوند بر غربی های شیطان صفت
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۸:۱۴ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
کسانی که حیوان صفت و در قبال انسانیت و بشریت و حقوق انسانها بی تفاوت باشند یقیناً دم از حقوق حیوانات زده و چشم بر کودک کشی و نقض حقوق انسانی افراد خواهندبست ، این است حقوق بشرغربی !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
به این میگن توجه و انسانیت:-۰اول حیوان رو بی حس کن بعد بکش اما ما ۰۰۰۰۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۹:۳۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
مگه مردا آدم نیستن ک میگین کاش ذبح زنان و کودکان ممنوع شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
این پست فطرت ها خودشون این تکفیری ها رو انداختن به جان مسلمان ها. اصلا بانی جنایات خاورمیانه سیاست های استکباریست.
Iran (Islamic Republic of)
نیکونوری
۱۶:۲۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
نادیده گرفتن ذبح کودکان و کلاً مسلمانان خاورمیانه مرام شیطان صفتان و شیطان پرستان است که انسانیت را زیرپا گذاشته و لگدمال می کنند. - مهدی جان خدا کند که زودتر بیایی -
آخرین اخبار