نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: نقد نمایندگان مجلس باید منصفانه باشد و هرکجا اقدام بر خلاف قانونی است برخورد جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امروز در خطبه های نماز عبادی و سیاسی نماز جمعه اصفهان اظهارداشت: امروز دولت های امریکا و اسرائیل در خصوص حقوق هسته ای ایران بهانه ای می آروند و بهانه جویی می کنند.
وی افزود: این بهانه ی امروز دولت های ضد اسلامی در گذشته نیز توسط کافران نسبت به پیامبران(ص) انجام می شد و‌ آن ها در برابر دستورات اسلام هیچ گاه تسلیم نمی شدند و بهانه می آوردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری بیان داشت: شهید فضل الله نوری الگویی برای نمایندگان امروز مجلس است که در برابر زیاده خواهی دشمنان و افراد ضد قانون می ایستاد.

وی ادامه داد: بی بصیرتی و نا امیدی بعضی از مردم و ایجاد یک انحراف در مجلس شورای اسلامی موجب شهادت این نماینده مجلس شورای اسلامی شد.

آیت الله طباطبایی نژاد ادامه داد: نقد نمایندگان مجلس باید منصفانه باشد و هرکجا اقدام بر خلاف قانونی است برخورد جدی داشته باشند که مجلس شورای اسلامی نیازمند نمایندگانی شجاع و مقتدر برای ایستادگی در برابر حرکت های ضد قانونی است. 

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.