پیشکسوت تیم فوتبال گفت: نقدینگی‌ باشگاه‌ها مهمترین‌ بحث لیگ برتر امسال است.

باشگاه‌های بدهکار بازیکن میلیاردی جذب می‌کنندنادر فریاد شیران در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر فریاد شیران گفت: یکی از داغ‌ترین بحث‌های لیگ برتر امسال بحث نقدینگی در باشگاه‌ها است در حال حاضر باشگاه‌هایی که بدهکار‌ند همچنان بازیکن میلیاردی جذب می‌کنند.

 وی ادامه داد: موسسه ورزش که بالای سردر آن نوشته‌ فرهنگی ورزشی، به جای فعالیت‌های  این چنینی‌ به دنبال کسب شهرت است وهیچ‌گاه سعی در عمل کردن به تعهداتش ندارد.

 فریاد شیران‌ ادامه داد: از فدراسیون‌ فوتبال می‌خواهم که این قضیه را تنها با شعار حل و فصل نکند متاسفانه تاج همیشه آمار متناقضی در این مورد ارائه می‌دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال گفت: سازمان لیگ موظف است نسبت به استرداد طلب بازیکنان از طریق کمیته‌ انضباطی سازمان لیگ اقدام کند من از تاج می‌پرسم تاکنون چه اقدامی‌ در این زمینه‌ انجام داده است؟ من 40 سال در فوتبال و ورزش‌ فعالیت کردم اما تاج میهمان ورزش است.

 فریاد شیران در خصوص نحوه برگزاری لیگ پانزدهم عنوان کرد: در فوتبال مهم ترین مسئله نظم و انضباط است علاوه بر آن نباید از اشخاص مختلف خط بگیریم و کارمان را طبق خواسته‌های شخصی کی‌روش برنامه ریزی‌ کنیم.

 وی درباره تیم ملی گفت: مهمترین‌هدف رشد و تعالی فوتبال ملی است ما تاکیدمان روی برنامه‌ریزی منظم است .

فریاد شیران اظهار داشت: خوشبختانه در تیم ملی جوانگرایی سرلوحه کار قرار داده شده است که آن را به فال‌ نیک می‌گیریم من معتقد هستم فوتبال ملی از تیم ملی مهم‌‌تر است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار