کارشناس داروی فوتبال گفت: گل محمدی نباید داوران را متهم کند و جهانباری قضاوت کم اشتباهی در دیدار پرسپولیس و پدیده داشت.

خسروی: گل محمدی نباید داوران را متهم کندعلی خسروی کارشناس داوری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: گل محمدی فرد شریفی است و در کارش بسیار توانمند و قوی عمل می‌کند و نباید چنین اظهارات داشته باشد.

ممکن است اشتباه داوری هم پیش بیاید اما به هیچ عنوان نتایج خارج از زمین رقم نمی‌خورد و اگر کسی چنین ادعایی می‌کند باید ادله بیاورد و اگر چنین نبود کمیته‌ی انضباطی باید با این موارد برخورد کند.

وی در خصوص نحوه قضاوت بازی پرسپولیس و پدیده شاندیز افزود: در بازی پرسپولیس صحنه‌هایی که در محوطه‌ی جریمه‌ی پدیده روی علیپور و نوروزی اتفاق افتاد خطایی صورت نگرفت که یکی از این صحنه‌ها با تشخیص داد تمارض و شبیه سازی تشخیص داده شد که بازیکن خاطی را کارت زرد رو به رو شد و صحنه ی دیگر هم با تشخیص درست داور بازی ادامه پیدا کرد.

وی در خصوص هفته اول لیگ برتر و نحوه‌ قضاوت داوران در این هفته اظهار کرد: بازی های خوبی را در هفته‌ی اول لیگ برتر شاهد بودیم و مسعود عنایت هم،‌چیدمان خوبی برای حضور داوران در مسابقات در نظر گرفته بود.

وی افزود: اشتباهات داوری روی نتایج تاثیر گذار نبود مگر این که موضوع خاصی باشد که دوربین‌ها آنها را ثبت کرده باشند و از چشم ما دور مانده باشد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: داوران ، پرسپولیس ، دوربین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
استقلالی
۰۱:۵۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
عالی
آخرین اخبار