مسابقات لیگ برتر فوتبال روز گذشته آغاز شد اما هنوز بازار نقل و انتقالات در لیگ یک داغ است.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت لیگ یک که قرار است امسال در یک گروه برگزار شود، به زودی آغاز خواهد شد و تیم‌ها از آخرین فرصت خود برای جذب بازیکنان موردنظرشان استفاده می‌کنند. این گزارش به برخی نقل و انتقالات لیگ یک اختصاص دارد.

هافبک استقلال در فجرسپاسی

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ایمان با صفا بازیکن سابق استقلال با عقد قراردادی دو ساله به فجر سپاسی شیراز پیوست تا دوران مقدس خدمت سربازی اش را سپری کند.وی فصل گذشته به صورت قرضی در استقلال خوزستان بازی می کرد.
 
کاپیتان داماش در آلومینیوم
محمد رضا مهدوی کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان با عقد قراردادی به تیم آلومینیوم اراک پیوست. وی چند فصل پیش کاپیتان تیم فوتبال داماش بود و به عنوان مدافع و هافبک در این تیم بازی می کرد.
 
 
مربی آلومینیوم روی نیمکت ایرانجوان
سعید مفتخر سر مربی تیم ایرانجوان بوشهر شد.این مربی دو فصل پیش دستیار غلامرضا دلگرم بود و حتی وی با تیم آلومینیوم ارک هم قرارداد بست اما پس از مذاکره با بوشهری ها ترجیح داد این تیم را تنها نگذارد.
 
پدیده ملوان در اراک

بازیکن فصل گذشته ملوان بندر انزلی رضا اعتمادی به تیم آلومینیوم اراک پیوست. وی در فصل گذشته در 24 بازی تیم ملوان شرکت کرد و حتی جزو بازیکنان پدیده لیگ  هم در برنامه 90 قرار گرفت.
 
 
بائو به نساجی اضافه شد
میثم بائو بازیکن سابق استقلال تهران واسقلال خوزستان به تیم نساجی مازندران ملحق شد.این بازیکن پس از مذاکره با درودگر قرار دادش را با نساجی به ثبت رساند.
 
 
تفاهم نامه سایپا و گهر امضا می شود

باشگاه گل گهر سیرجان به زودی تفاهم نامه ای با باشگاه سایپا امضاء خواهد کرد.
مدیر عامل دو باشگاه به تازگی با هم دیدار کرده اند و مفاد تفاهم نامه بعد از امضاء مشخص خواهد شد.
 
 
نساجی به مصاف پرسپولیس می رود

تیم فوتبال نساجی برای برگزاری اردو یک هفته ای به تهران می رود که در این میان و با هماهنگی های صورت گرفته  تیم نساجی دوشنبه هفته آینده  به مصاف پرسپولیس خواهند رفت و این دیدار در درفشی فر برگزار می شود.
 
 
عسگری پاسی شد

جهانگیر عسگری بازیکن فصل قبل تیم های پیکان تهران و نفت آبادان به پاس همدان پیوست .وی با عقد قراردادی  به جمع شاگردان مهابادی اضافه شد و وی با پیراهن پاس در فصل جدید به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار