فرماندار ماکو از دستگیری 127نفر از عوامل قاچاق مواد مخدر در ماکو طی سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه با اشاره به اقدامات انجام گرفته در زمینه مبارزه با مواد مخدر،شاهین علیزاده اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر در کمیسیون مبارزه با مواد مخدر شهرستان ماکو به قوت هر چه تمام‌تر دنبال می‌شود.

وی با اشاره به محور برنامه‌‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر ماکو، تصریح کرد: مبارزه با عرضه و تقاضا از محوری‌ترین برنامه‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان ماکو است و در تلاش برای کاهش میزان تقاضای مصرف مواد مخدر هستیم.

فرماندار ماکو با بیان اینکه در صورت کاهش میزان تقاضا، میزان عرضه مواد مدر نیز کاهش می‌یابد، خاطرنشان کرد: مبارزه با مواد مخدر باید در قالب پیشگیری از ابتلا به مواد مخدر باشید که در این‌صورت تمام دستگاه‌های اجرایی این شهرستان مسئولیت دارند.

وی با تقدیر از تلاش مرزبانان و ماموران نیروی انتظامی شهرستان ماکو در زمینه مبارزه با مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان، از کشف 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سال جاری در شهرستان ماکو خبر داد.

علیزاده از دستگیری 127 نفر از عوامل مواد مخدر در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این افراد شامل قاچاقچیان، حمل کننده مواد مخدر، توزیع کنندگان، خرده‌فروشان و مصرف کنندگان مواد مخدر بودند.

وی با بیان اینکه در زمینه مبارزه با مواد مخدر تلاش‌ها به قوت خود باقی است، ادامه داد: در این راستا امسال هفت محل استعمال موادمخدر در ماکو شناسایی و عوامل آن دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

فرماندار ماکو از تشدید برخورد با عوامل قاچاق خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید برای دانشجویان و دانش‌آموزان دوره‌های توجیهی ویژه‌ای در این زمینه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.