یکی از دستیاران ارشد "هیلاری کلینتون" به اشتباه 10 هزار دلار بیش از مبلغ اصلی دستمزدش دریافت کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک؛ بازرسان کل اداره فدرال آمریکا مدارکی به دست آوردند که نشان می‌دهد "هما عابدین،" دستیار سابق "هیلاری کلینتون" در زمان حضور او در وزارت امور خارجه آمریکا، 9 هزار و 857 دلار بیش از حقوق خود پول دریافت کرده است. مدارک جدید نشان می‌دهد ساعات کاری که "هما عابدین" بر سر کار خود حاضر نبوده نیز در ساعات کاری وی محسوب شده است. 

"چارلز گرسلی،" سناتور جمهوری‌خواه، نامه‌ای برای "جان کری،" وزیر امور خارجه آمریکا، ارسال کرد و از او خواست درمورد این اضافه پرداخت تحقیق کند. این سناتور معتقد است "هما عابدین" قوانین داخلی وزارت امور خارجه را نقض کرده است و از اموال عمومی به نفع خود استفاده کرد. وکیل مدافع "عابدین" درمورد اتهام وی اعلام کرد: او نزدیک به 2 دهه در وزارت امور خارجه آمریکا خدمت کرد و از کارمندان سخت‌کوش این وزارتخانه محسوب می‌شد. سابقه کاری "عابدین" نشان می‌دهد در بسیاری از موارد 7 روز هفته را بدون وقفه کار می‌کرد و همه همکاران وی می‌دانند حتی بیشتر از ساعت کاری در اداره می‌ماند.‌ او هرگز درخواست اضافه حقوق نکرد و اگر به اشتباه مبلغی به حساب او واریز شده است، به مرور زمان بود و "عابدین" متوجه آن نشد.

"هما عابدین" فوریه 2013 (بهمن 91) همزمان با خروج "هیلاری کلینتون" از وزارت امور خارجه آمریکا، به فعالیت در این وزارتخانه پایان داد. او هم‌اکنون رئیس ستاد انتخاباتی "کلینتون" است. وی پدری هندی و مادری پاکستانی دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار