وزرای کشور انگلیس و فرانسه از اتحادیه اروپا خواستند برای حل بحران مهاجرت راه حلی ارائه دهد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، وزرای کشور انگلیس و فرانسه اظهار داشتند بحران مهاجرت به ویژه در تونل "مانش" مربوط به اتحادیه اروپا نیز می شود. از این رو تمامی اعضای اتحادیه اروپا باید در حل این مشکل مشارکت داشته باشند.

"ترزا می" – وزیر کشور انگلیس – و "برنارد کازنو" – وزیر کشور فرانسه – در مقاله مشترکی که "ساندی تلگراف" منتشر کرد اعلام کردند تلاش صدها مهاجر برای ورود به خاک انگلیس یک بحران جهانی است. بنابراین نمی توان از این موضوع به عنوان معضلی یاد کرد که تنها کشورهای انگلیس و فرانسه را با چالش مواجه کرده است. به همین دلیل است که ما از سایر اعضای اتحادیه اروپا می خواهیم به طور جدی با این مشکل برخورد کنند.

 مهاجران شب گذشته در تازه ترین تلاش خود سعی کردند به وسیله تونل مانش، وارد انگلیس شوند؛ اما پلیس ضد شورش توانست آنها را متفرق کند.

هفته گذشته نیز 3500 مهاجر تلاش کردند به وسیله تونل مانش وارد انگلیس شوند؛ تلاش هایی که چندین کشته بر جای گذاشت. فرانسه و انگلیس اوایل ژوئیه (اواسط تیر)اعلام کردند برای حل بحران مهاجرت همکاری خواهند کرد. 

دیوید کامرون -- نخست وزیر انگلیس -- اعلام کرد برای مقابله با مهاجران غیر قانونی اقدامات امنیتی را افزایش خواهد داد. وزارت کشور انگلیس نیز اعلام کرد این کشور قصد دارد برای افزایش امنیت در تونل مانش 11 میلیون دلار اعتبار اختصاص دهد. انگلیس قرار است برای حل مشکل تونل مانش، حصاری را اطراف آن ایجاد کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار