دبیر هیئت ووشوی استان قم از میزبانی قم دررقابت های ووشوی مردان کشور در 14 مردادماه خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ محمدهادی رشیدی دبیر هیئت ووشوی قم درخشش قم در عرصه ورزش به خصوص در ووشو را مورد توجه قرارداد وگفت:هیئت ووشوی استان قم آماده میزبانی از ۷۰۰ ورزشکار شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی کشور است.

وی ادامه داد: این رقابت ها با توجه به برنامه های صورت گرفته زیر نظر فدراسیون ووشو از روز چهارشنبه آغاز می‌شود.

رشیدی در خصوص اهمیت این رقابت ها گفت:این رقابت‌ها حکم مسابقات قهرمانی کشور در بخش مردان را دارد و ورزشکاران پس از ۳ روز رقابت، روز جمعه ۱۶ مرداد به کار خود پایان می‌دهند.

دبیر هیئت ووشوی قم  به حضور ورزشکاران در رده های سنی مختلف اشاره کرد وافزود:در این رقابت‌ها، تیم‌های استان‌های مختلف در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در قم به رقابت می‌پردازند.

وی عنوان کرد: ووشوکاران قمی امسال در بخش پایه در مسابقات قهرمانی کشور حاضر هستند و امیدواریم شرایط برای حضور تیم بزرگسالان ووشوی قم در لیگ مردان نیز مهیا شود البته در بخش بانوان در لیگ حضور داشته‌ایم و امسال برای دومین سال وارد لیگ بانوان می‌شویم.

رشیدی  با ابراز خرسندی از موفقیت ورزشکاران قمی افزود: چند ووشوکار مرد و زن قمی در حال حاضر به اردوی تیم‌های ملی فراخوانده می‌شوند و امید است به زودی به جایگاه ثابت و مناسبی در تیم‌های ملی دست پیدا کنند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: قم ، میزبان ، مسابقات ، ووشو ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.