تیم ووشوی قم با بدست آوردن بیشترین مدال طلا، نقره و برنز از دیگر رقبای خود موفق به کسب مسابقات قهرمانی ووشو مردان کشور شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ دبیر هیئت ووشو استان قم با اشاره به میزبانی استان قم در مسابقات ووشو قهرمانی کشور اظهار کرد: این رقابت ها با شرکت چهره‌های شاخص سبک نان‌چوآن به مدت دو روز به انجام رسید و ووشوکاران قم با کسب 32 مدال مختلف موفق به کسب مقام قهرمانی کشور شدند.

رشیدی از مناسب بودن امکانات رفاهی قم در میزبانی افزود: سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان با شرایط مطلوب پذیرای تیم‌ها و ووشوکاران شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی کشور بود و  آمادگی برگزاری رقابت‌های بین‌المللی را هم داریم.

وی با بیان اینکه این مسابقات پانزدهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی سبک نان‌چوآن کشور بود خاطر نشان کرد: در این رقابت ها 500 ووشوکار از 30 استان کشور به مدت دو روز به رقابت پرداختند و ووشو کاران قمی در دو بخش تالو و ساندا با حریفان خود پیکار کردند و سرانجام موفق به کسب 32 مدال شدند.

دبیر هیئت ووشوی قم، تیم هیئت ووشو استان تهران با کسب 12 طلا، نقره و پنج برنز را تیم دوم این رقابت ها برشمرد و  تیم سوم این دوره نیز هیئت ووشو استان مازندران است که توانست هشت مدال طلا، پنج نقره و 6 برنز را بدست آورد.

انتهای پیام/س
برچسب ها: ووشو ، قم ، قهرمانی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.