سرپرست آموزش و پرورش استان کرمان، از درخشش دانش آموزان این استان در مسابقات کشوری قرآن و معارف اسلامی با کسب 13رتبه برتر خبر داد.



به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سید داوود ملکی با اشاره به اینکه مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان کشور در رشته های پژوهشی از قبیل تفسیرقرآن، نهج البلاغه، احکام، انشای نماز، صحیفه سجادیه از 7 تا 10 مرداد به میزبانی استان فارس برگزار شد ، گفت: در پایان این مسابقات ، در بخش دختران و در رشته ی احکام،  یگانه سادات میرصادقی از شهرستان راور رتبه اول و فاطمه قربانی از منطقه راین رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.



وی افزود: در رشته ی نهج البلاغه نیز ریحانه محمد حسنی ، فاطمه حاجی پور و فاطمه روح الامینی از کوهبنان رتبه دوم و صبا قلندری از کهنوج رتبه پنجم را کسب کردند.



ملکی خاطرنشان کرد: در رشته ی تفسیر قرآن هم زینب جعفری از کهنوج رتبه چهارم تفسیر قرآن را از آن خود کرد.



سرپرست آموزش و پرورش استان کرمان، تصریح کرد: در بخش پسران و در رشته نهج البلاغه وحید قاسمی رشید آبادی از کوهبنان رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داد.



ملکی افزود: سید امیر حسین سجادی از زرند دررشته صحیفه سجادیه، در رشته احکام سعید رحمانی از شهربابک رتبه دوم و سید محمد عطاری از سیرجان رتبه پنجم مسابقات کشوری را کسب کردند.



وی گفت: در رشته انشای نماز محمد آرمین پورطاهری از بم و در رشته تفسیر قرآن، محمد صالح آذر نیا اززرند رتبه سوم کشوری و محمد حسین اسلامی از زرند رتبه پنجم را از آن خود کردند.



ملکی از برگزاری مسابقات دانش آموزی قرآن و معارف اسلامی در رشته های حفظ قرآن، قرائت قرآن، اذان ومداحی از 18 تا 25 مرداد جاری در مشهد مقدس خبر داد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.