فرمانده انتظامي استان اصفهان از انهدام باند 13 نفره قاچاق مواد مخدر طي دو عمليات هماهنگ در منطقه شرق استان خبر داد و گفت: در اين زمينه نزديك به 600 كيلوگرم ترياك كشف شد.


 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار" عبدالرضا آقاخاني" اظهار داشت: در ادامه طرح هاي مقابله با ورود محموله هاي مواد مخدر به استان ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي شب گذشته با اشرافيت پليسي و اقدامات تخصصي خود توانستند در دو عمليات منسجم و هماهنگ اعضاي يكي از باندهاي بزرگ قاچاق مواد مخدر را در منطقه شرق استان شناسايي و دستگير كنند.

وي افزود: اعضاي اين باند 13 نفرهستند كه با جاسازي 600 كيلوگرم ترياك در سه دستگاه خودروي تريلر و سه خودروي سواري قصد عبور از راه هاي فرعي و كويري استان را داشتند كه با اقدام ويژه و تخصصي ماموران اين محموله مواد مخدر كشف شد.

رئيس پليس استان گفت: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد بخشي از اين محموله قرار بود به تهران منتقل و بخشي ديگر نيز درسطح استان پخش شود كه با كار ويژه ماموران اين محموله از چرخه توزيع خارج و متهمان در عملي كردن نقشه خود ناكام ماندند.

اين مقام مسئول با بيان اينكه تعدادي از اين متهمان داراي سابقه كيفري در زمينه حمل و نگهداري مواد مخدر هستند گفت: با ياري خداوند و همت جهادگونه ماموران پليس استان سردسته اين باند كه تمامي كارهاي حمل ، نگهداري و توزيع محموله مواد مخدر را برعهده داشت نيز به همراه ساير متهمان دستگير شد.

فرمانده انتظامي استان با اشارهبهمبارزه با قاچاقچيان و توزيع كنندگان مواد مخدر هميشه به عنوان اولويت اول پليس استان است گفت: از ابتداي سال تا كنون 13 تن مواد مخدر در ورودي هاي استان توسط ماموران اين فرماندهي كشف شده كه كشف اين مقدار مواد در چهارماهه اول سال 7 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

سردار آقاخاني با هشدار به كساني كه در اين زمينه فعاليت مي كنند تصريح كرد: پليس استان مصمم است با قاچاقچيان مواد مخدر با قاطعيت تمام مقابله كند و اجازه نخواهد داد عده اي با تجارت سياه خود امنيت جامعه ما را به خطر بياندازند. 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.