فرمانده انتظامی استان سمنان گفت:751 کیلو و 137 گرم انواع موادمخدر از ابتدای سال 94 تاکنون در این استان کشف شده که این میزان کشف موادمخدر نسبت به سال قبل رشدی 26 درصدی داشته است.

انهدام 63 باند قاچاق موادمخدر در استان سمنانبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از سمنان؛ فرمانده انتظامی استان سمنان گفت:751 کیلو و 137 گرم انواع موادمخدر از ابتدای سال94 تاکنون در این استان کشف شد که این میزان کشف موادمخدر نسبت به سال قبل رشدی 26 درصدی داشته است.      

سردار محمدرضا میرزایی با ارایه عملکرد چهارماه سال 94 پلیس در حوزه مبارزه با موادمخدر، به خبرنگاران گفت: در این مدت 891 نفر در ارتباط با جرایم مربوط به موادمخدر در استان سمنان دستگیر شدند.

 وی تاکید کرد: دستگیری زنان در جرایم مربوط به موادمخدر در استان سمنان در سال 94 به میزان 23 درصد افزایش یافته است. 
  
میرزایی با تاکید بر اینکه وقوع سرقت از جمله عوامل مهم در کاهش احساس امنیت است، اظهار کرد: 63 درصد سارقانی که سال 94 در استان سمنان دستگیرشده اند به موادمخدر اعتیاد دارند و این امر نشان دهنده اهمیت مبارزه قاطع و ریشه ای با سوداگران مرگ است.

 وی با اعلام انهدام 63 باند قاچاق موادمخدر در سال 94 در استان سمنان، گفت: 891 نفر در خصوص جرایم مرتبط با موادمخدر امسال در این استان دستگیرشدند.

 به گفته سردار میرزائی 37 نفر از دستگیرشدگان مرتبط با موادمخدر در سال 94 زن هستند که این رقم نسبت به سال قبل 23 درصد افزایش یافته است.

 وی به تشکیل 957 فقره پرونده تا پایان تیر سال 94 در حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان سمنان اشاره و اضافه کرد: طرح های مقابله ای پلیس با جرایم موادمخدر با رشدی 58 درصدی به 551 مرحله ارتقا یافته است. 

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پلیس از هیچ تلاشی در مبارزه با سوداگران مرگ دریغ نمی کند، همراهی بیشتر و اهتمام جدی تمام دستگاه ها و نهادهایی که ماموریت شان به نوعی با موضوع پیشگیری از اعتیاد مرتبط است را خواستار شد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.