رئیس کمیته فریزبی همدان گفت: تیم باشگاه شهدای خضر همدان در دیدار فینال مقابل تیم خورشید قم به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 13 بر 8 عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛علی درخشان‌پناه با اشاره به مسابقات چهارجانبه قم، اظهار کرد: چهارجانبه فریزبی آلتیمت با حضور چهار تیم باشگاه ایرانیان تهران، تیم آسمان توابع تهران، تیم باشگاه شهدای خضر همدان و تیم خورشید قم در استان قم برگزار و برترین‌ها معرفی شدند.


وی با بیان اینکه بازی‌ها به صورت گروهی برگزار شد، گفت: در مسابقه اول تیم خورشید قم مقابل باشگاه ایرانیان تهران به میدان رفت و با نتیجه 14 بر 7 پیروز این دیدار شد.


رئیس کمیته فریزبی همدان گفت: در بازی دوم نیز تیم باشگاه شهدای خضر همدان موفق شد تیم آسمان توابع تهرن را با نتیجه 17 بر هشت شکست دهد و به بازی فینال راه یابد.


وی افزود: در دیدار رده‌بندی تیم باشگاه ایرانیان تهران با نتیجه 16 بر 9 تیم آسمان توابع تهران را شکست داد و در جایگاه سوم قرار گرفت.


درخشان‌پناه به کسب عنوان نخست تیم باشگاه شهدای خضر همدان اشاره کرد و بیان کرد: تیم باشگاه شهدای خضر همدان در دیدار فینال مقابل تیم خورشید قم به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 13 بر هشت پیروز این بازی شده و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند.


وی با اشاره به ترکیب تیم فریزبی استان، تصریح کرد: تیم فریزبی باشگاه شهدای خضر همدان با ترکیب هفت بازیکن صلی و پنج بازیکن ذخیره و با هدایت علی درخشان‌پناه و سرپرستی مهدی فریدی در این رقابت‌ها شرکت کرد.


رئیس کمیته فریزبی همدان با بیان اینکه استان همدان ظرفیت‌های بالایی در این رشته دارد، بیان کرد: به زودی مسابقات لیگ آزاد غرب کشور با حضور 8 تا 10 تیم از استان‌های همجوار به میزبانی استان همدان برگزار خواهد شد که امیدواریم فریزبی‌کاران استان در این رقابت‌ها نیز خوش بدرخشند.

انتهای پیام/ ا


برچسب ها: همدان ، فریزبی ، قهرمان ، مسابقات ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.