سمینار مدیریت حرفه ای فوتبال با همکاری سازمان لیگ فوتبال ایران و مدیران فوتبال ایتالیا در هتل آکادمی فوتبال در حال برگزاری است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در این سمینار ،مهدی تاج،نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ و سایر مسئولان سازمان لیگ ،احسانی رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال، مدیرعاملان باشگاه های لیگ برتر، مسئولان بازاریابی لیگ برتر ،مسئولان صدور مجوز حرفه ای باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران و مدیرعاملان لیگ دسته اول حضور دارند.

ماریو گالاووتی و ماریو گای که از مدیران فوتبال ایتالیا هستند در سمینار مدیریت حرفه ای فوتبال درباره مسائلی چون قرارداد با بازیکنان خارجی و آسیب هایی که عمل نکردن به این قراردادها  می تواند به باشگاه ها وارد کند صحبت می کنند.

ماریو گالاووتی در نشست فوق اظهار کرد: باشگاه ها در بحث انتقال بازیکنانشان به تیمهای دیگر حقوقی دارند که می توانند این حقوق را دریافت کنند.

وی افزود: حق رشد و مکانیزم مشارکتی دو نمونه از حقوق باشگاه ها هستند که مسائلی مانند سن بازیکن و انتقال داخلی یا خارجی در این حقوق موثر هستند.

مدیریت بخش بین‌الملل و معاونت فدراسیون فوتبال ایتالیا ادامه داد: در قراردادهاه تمام مواردی که مد نظر دو طرف است باید به طور دقیق و با جزئیات ذکر شود.به عنوان مقال قراردادی که در آن مبلغ مورد توافق به طور دقیق ذکر نشود و یا با عباراتی مثل توافقی توضیح داده شود از نظر فیفا غیر قانونی و فاقد ارزش حقوقی است.

ماریو گای از مدیران فوتبال ایتالیا با تجربه بیش از 20 سال بازاریابی در فوتبال ایتالیا در بخش دوم سمینار مدیریت حرفه ای فوتبال مشغول ارائه توضیحاتی درباره راه های درآمدزایی برای باشگاه های فوتبال است.
گفتنی است گای پیش از این مدیریت بازاریابی در کشور امارات را هم پایه ریزی کرده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار