تیم فوتبال خونه به خونه لیست نفرات خود را تکمیل کرد و تنها یک جای خالی دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،باشگاه خونه به خونه بیشتر نفراتی که مورد نیاز اکبر میثاقیان بود را به خدمت گرفت.لیست نفرات این تیم به شرح ذیل است:
سنگچولی،نائیجی،گرجی،محسن بیات،منصور تنهایی،عسگری،ابرقوئی،میثاقیان،حقدوست،عباسی،باقری،جهانی،صمدی،علی آبادی،کیانی،خیری،خلیلی.


بازیکن پرسپولیس به مس رسید

افشین اسماعیل زاده بازیکن فصل گذشته پرسپولیس به تیم مس کرمان ملحق شد.این بازیکن پس از اینکه دید با ماندن در پرسپولیس جایی برای پیشرفت ندارد ترجیح داد به تیم دسته یکی مس برود.


مرزبان استعفا داد

از گوشه و کنار شنیدیم که سر مربی تیم فوتبال پیکان از سمت خود استعفا داده است.مرزبان که پس از برگشت رای سقوط پیکان به لیگ یک برای ماندن در لیگ برتر تلاش می کرد با تجدید نظر کمیته استیناف نقشه هایش نقش بر آب شد .حالا شنیدیم که این مربی از سمت خود کناره گیری کرده تا پیکان با گزینه های دیگری در لیگ یک حاضر شود.


مس کرمان به مصاف پرسپولیس می رود

تیم فوتبال مس کرمان 18 مرداد ماه به مصاف پرسپولیس می رود.این در حالی است که مربی کروات مس،بگوویچ هماهنگی لازم را شخصا با برانکو انجام داده تا این دیدار تدارکاتی انجام شود.بد نیست بدانید مسی ها 15 مرداد هم با نیرو زمینی بازی خواهند کرد.


بازیکن صبا به مس کرمان پیوست

کیوان امرایی بازیکن فصل قبل صبا و نفت مسجد سلیمان به تیم مس کرمان ملحق شد.این بازیکن در تهران به اردوی تیم اضافه خواهد شد.


انتها پیام/
برچسب ها: لیگ یک ، مس ، مرزبان ، پیکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار