مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید طرح ضربتی نظارت میدانی بر سرویس‌های مدارس و تاکسی‌ها اجرا می‌شود.

جریمه رانندگان سرویس مدارس غیر مجاز/ طرح ضربتی نظارتی ، نظارت بر سرویس مدارس از ابتدای مهربه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، میثم مظفر مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مراسم رونمایی از برچسب سرویس مدرسه گفت: رانندگانی که به دنبال اخذ مجوز تاکسیرانی می‌باشند می‌باست متاهل باشند ، ضمن آنکه زنان سرپرست خانوار هم می توانند راننده تاکسی شوند و در صورتی که عدم سوءسابقه کیفری و محکومیت و محرومیت‌هایی که منجر به عدم صلاحیت شود، مجوز داده می‌شود. در همین خصوص از رانندگان ناوگان تاکسی‌رانی تست سلامت چه از نظر جسمی و روانی گرفته می شود .
وی در ادامه افزود: بحث داشتن معاینه فنی، مجهز بودن به وسایل ایمنی از شروط ورود به ناوگان تاکسیرانی است.

مظفر بیان کرد: رانندگانی که تاکنون دوره‌های آموزشی لازم را طی نکرده‌اند می‌بایست برای اخذ مجوز سرویس مدارس دوره‌هایی که در 3 سرفصل است بگذارنند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران،‌بیان کرد: در هفته‌های آغازین مهر ماه یک طرح ضربتی نظارت میدانی داریم که در این طرح با آن دسته از رانندگانی که بدون مجوز اقدام به جابجایی دانش‌آموزان می‌کنند برخورد خواهد شد و پلیس نیز نسبت به جریمه این دسته از رانندگان اقدام خواهد کرد.

مظفر در پایان گفت: از والدین دانش‌آموزان درخواست می کنیم سرویس مدرسه‌ای که برای فرزندشان در نظر گرفته‌ان حتما دارای برچسب سرویس مدرسه باشد و در صورتی که از رانندگان سرویس مدارس شکایتی دارند می‌توانند با سازمان تاکسی‌رانی در میان بگذارند و با این دسته از رانندگان برخورد شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سرویس ، مدارس ، راننده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فریدون
۱۵:۰۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
چرادرتهران درکلیه میادین وچهارراههاکلی از تاکسیها بیکارند
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۱۵:۰۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
بدانیم درتهران روزانه ......... لیتربنزین مصرف میشودوتاکسی تلفنی مصرف بنزین رابه نصف میرساند
آخرین اخبار